جستجوي پيشرفتهبرو جستجو
پیوندها ÏÑÎæÇÓÊ ÇÔÊÑǘارتباط با ماآرشيوشناسنامهصفحه اصلي
تاریخ 1389/07/25 - روزنامه سراسري صبح ايران (يکشنبه) نسخه شماره 3718

 بانک و بيمه 

نصب خودپردازهاي جديد بانک ملت در سه استان

بانک ملت در استان هاي سيستان و بلوچستان، لرستان و ايلام، دستگاه هاي خودپرداز جديدي نصب و راه اندازي کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک ملت، مديريت شعب استان سيستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامي واحد سراوان را به خودپرداز اين بانک مجهز کرد.

بر اساس اين گزارش، با بهره برداري از خودپرداز سالني بانک ملت در دانشگاه آزاد سراوان، بيش از يک هزار و 200 دانشجو و کارکنان اين دانشگاه از امکان بهره مندي غيرحضوري از خدمات نوين بانکي بهره مند شدند.مديريت شعب استان لرستان هم در راستاي تقويت همکاري با مشتريان ارزنده، يک دستگاه خودپرداز سالني در محل کارگاه سد برق آبي رودبار در شهرستان اليگودرز نصب کرد. سد برق آبي رودبار داراي ظرفيت توليد 450 مگاوات برق است که شرکت سپاسد مجري اين طرح است. راه اندازي خودپرداز بانک ملت در محل کارگاه اين سد، باعث تمرکز بيش از 30 ميليارد ريال منابع مجري طرح در شعبه مرکزي اليگودرز شده است.بانک ملت استان ايلام هم نسبت به راه اندازي دو دستگاه خودپرداز در شرکت مخابرات و دانشگاه علوم پزشکي اين استان اقدام کرد.پيش از اين سامانه محب بانک ملت نيز در اين دو مرکز در استان ايلام نصب و راه اندازي شده بود.

امکان تسويه آني براي پذيرندگان پايانه‌‌هاي فروش بانک‌ پاسارگاد

امکان تسويه آني‌ (ONLINE) براي کليه پذيرندگان پايانه‌‌هاي فروش بانک‌پاسارگاد، فراهم شد. به گزارش روابط‌عمومي بانک‌پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌عمومي بانک، در کلاس‌هاي آموزش بانکداري الکترونيک که در خانه فرهنگ منطقه 21 (گرمدره) و مدرسه شهيد محسني در منطقه 17 تهران برگزار شد، ضمن اعلام اين خبر گفت: براي رفاه حال مشتريان و آسودگي خاطر آنها، بانک‌پاسارگاد امکان تسويه آني (online) براي کليه پذيرندگان پايانه‌هاي فروش بانک‌پاسارگاد، را فراهم نمود. وي ادامه داد: اين اقدام در جهت گسترش خدمات بانکداري الکترونيک ارايه شده در بانک‌پاسارگاد است. همچنين بانک‌پاسارگاد براي فرهنگ‌سازي و آموزش به هم‌ميهنان گرامي براي استفاده هر چه بهتر از خدمات بانکداري الکترونيک، روند برگزاري دوره‌هاي آموزشي به هزينه خود را در شعبه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌هاي مختلف ادامه مي‌دهد. مدير روابط‌عمومي بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: در اين دوره‌ها طريقه بهره‌مندي از انواع خدمات بانکداري‌الکترونيک ارايه شده در بانک پاسارگاد مانند اينترنت‌بانک، اي‌ميل‌بانک، اس‌ام‌اس‌بانک، تلفنبانک، موبايل‌بانک، پرداخت قبوض و خدمات کارت‌هاي‌الکترونيکي و نهايتا بانکداري مجازي آموزش داده مي‌شود. رفيعي تصريح کرد: بانک‌پاسارگاد از برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي در ارگان‌ها و سازمان‌ها، به‌هزينه خود، استقبال مي‌کند و اعتقاد دارد اين کلاس‌ها گام مؤثري در جهت نهادينه کردن فرهنگ بهره‌مندي از خدمات بانکداري‌الکترونيک و صرفه‌جويي در وقت، هزينه‌، کاهش تردد در حمل‌ونقل عمومي و اجتناب از آلودگي محيط‌زيست است.

برگزاري مراسم اختتاميه دوره آموزشي مديريت مياني در بانک ملي استان اصفهان

دومين دوره آموزشي مديريت مياني در اداره امور شعب استان اصفهان با حضور مديرامور شعب غرب کشور و رؤساي ادارات کل آموزش و سرمايه انساني به کار خود پايان داد. در اين مراسم بهروز صالح طي سخناني با اشاره به تعاليم دين مبين اسلام و توجه اولياي دين به امر آموزش گفت: آموزش از زيربنايي ترين اصول براي پيشرفت و توسعه جوامع بشري است. وي با تقدير از فعاليت هاي اداره کل آموزش افزود: در بانک ملي ايران، اقدامات مفيد و سازنده اي در حوزه آموزش صورت گرفته است تا کارکنان بتوانند دانش بانکي خود را افزايش داده و با توانمندي اهداف بانک را محقق سازند. مهرداد کامکار صالحي رييس اداره کل آموزش نيز ضمن تأکيد بر اهميت ارائه پيشنهادهاي سازنده همکاران جهت تقويت برنامه هاي آموزشي، به نيازهاي جديد آموزشي كاركنان اشاره کرد و گفت: براي افزايش سطح دانش مديريتي كاركنان، دوره هاي جديد از قبيل مذاکرات و سخنراني در حال تهيه و تدوين است که اميدواريم بتوانيم پس از تاييد در کميسيون عالي آموزش بانک آن را به مرحله اجرا در آوريم.


نسخه چاپي ارسال به دوستان
 
سياسي
خبر دانشگاه
دانش وپژوهش
اجتماعي
اقتصادوبازار
مرزپرگهر
دريچه هنر
آزمون و سنجش
ورزشي در قلمرو ورزش
آگهي هاي روزنامه
صفحه اصلی - شناسنامه آفرینش - آرشیو آفرینش - ارتباط با ما - درخواست اشتراک - پیوندها - جستجوی پیشرفته