یارانه ۱۰۰هزارتومانی به ۳۰میلیون نفر

روحانی در ستاد ملی کرونا:

رئیس‌جمهور گفت: مصوب شد برای حدود ۳۰ میلیون نفر به مدت چهارماه تا پایان امسال، به صورت بلاعوض ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود.


رئیس‌جمهور گفت:  مصوب شد برای حدود ۳۰ میلیون نفر به مدت چهارماه تا پایان امسال، به صورت بلاعوض ۱۰۰ هزار تومان پرداخت شود.
به گزارش  مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه امروز روز اول آذرماه است که آغاز طرح جامعی است که باید در شهرهایی که وضعیت قرمز، نارنجی و زرد دارند، اجرایی و عملیاتی شود، اظهار داشت: در واقع ما یک دوره بسیار سخت در آغاز کرونا که مربوط به ماه اسفند سال قبل و فروردین امسال می‌شد، داشتیم که مقررات و دستورالعمل‌هایی بود و مردم همراهی بسیاری خوبی داشتند و الحمدلله وقتی از فروردین وارد اردیبهشت شدیم، کاملاً فضای فشار کرونایی به کشور کم شد.
وی تاکید کرد: به همین دلیل مصوب شد برای حدود نزدیک به ۳۰ میلیون نفر، ماهانه برای چهار ماه تا پایان امسال در هر ماه بلاعوض
۱۰۰ هزار تومان به آنها بدهیم و برای این ۱۰ میلیون و خرده‌ای خانواده وام یک میلیون تومانی مقرر شد شبیه به همان وام اوایل سال که بازپرداخت آن وام هم ۳۰ ماهه است. برای وام هم تصمیم گرفته شد.