مانور آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرداری شهریار برگزار شد

مانور آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرداری شهریار برگزار شد


شهریار- برزگر
ستاد مدیریت بحران شهرداری شهریار با برنامه ریزی و سازماندهی امکانات و مشارکت مردمی آماده مواجه با بحران‌های احتمالی در فصل بارندگی و زمستان است.
به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات، شهردار شهریار در حاشیه مراسم مانور آمادگی ستاد مدیریت بحران که با حضور اسماعیل زاده عضو شورای اسلامی شهر و کریمی معاونت خدمات شهر و امورمناطق و پرسنل حوزه مدیریت بحران برگزار شد با اعلام این خبر گفت:آمادگی و امدادرسانی در برابر بحران‌ها و سوانح شهری و افزایش پایداری و تاب‌آوری شهری نیازمند مدیریت جامع و نظام برنامه‌ریزی دقیق است که امید است با هماهنگی و تجهیز امکانات و مشارکت مردمی به این هدف برسیم و برگزاری این مانور نیز در راستای کسب آمادگی و هماهنگی بیشتر جهت تحقق این اهداف است.
وی گفت :ادوات و تجهیزات شهرداری تعداد ۲۴دستگاه شامل ۵ دستگاه گریدر ، ۳دستگاه لودر ،۴ دستگاه کامیون برف روب، ۲ دستگاه نمک پاش مکانیزه و ۷ دستگاه نیسان برف روب،۱دستگاه بابکت،۱ دستگاه ایسوزو برف روب،۱دستگاه نیسان سوخت‌رسان برای مواجه با بارندگی‌ها و بحران‌های احتمالی در فصل برف وسرما آماده خدمات‌رسانی‌اند.
مهندس کاویانی ادامه داد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته و شناسایی نقاط بحرانی وآماده سازی ماشین آلات و ۱۰۰۰تن نمک و ۱۰۰۰تن ماسه تلاش خواهد شد با مدیریت منسجم، خدمات رسانی مناسبی به شهروندان صورت گیرد.
لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها ونهرها و رفع آبگرفتگی و برف‌روبی معابر با پایش و نظارت مستمر معاونت خدمات شهری پیگیری می‌شود.