استاندار هرمزگان: بهره برداری از هزار واحد مسکن مهر تا یک ماه دیگر

استاندار هرمزگان گفت: هزار و ۸۴ واحد مسکن مهر تا پایان خردادماه سال جاری در استان آماده بهره‌برداری می‌شود.


استاندار هرمزگان گفت: هزار و ۸۴ واحد مسکن مهر تا پایان خردادماه سال جاری در استان آماده بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: ۲۵۶۴ واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در استان به بهره برداری می‌رسد.
همتی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان با اشاره به پیگیری تکمیل واحد‌های باقی مانده تعاونی‌های مسکن مهر، افزود: ۱۰۸۴ واحد تا پایان خرداد، ۱۰۴۸ واحد تا هفته دولت و ۴۳۲ واحد نیز تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.
او گفت: ۱۸۸۴ واحد مربوط به تعاونی‌های مسکن مهر در هرمزگان نیز دارای پرونده حقوقی در دادگستری هستند که برای رفع مشکل این تعاونی ها، جلسه‌ای با رئیس کل دادگستری و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا به سرعت به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی و مشکلات این واحد‌ها رفع شود.استاندار هرمزگان با اشاره به طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان افزود: در مرحله اول این طرح، ثبت‌نام از متقاضیان انجام شده است و
هم اکنون در مرحله دوم باید افرادی که ثبت نام کرده‌اند به سرعت روند تکمیل پرونده خود را انجام دهند تا بتوانیم پیگیری بعدی و مراحل ساخت و ساز این واحد‌ها را انجام دهیم.
همتی با اشاره به بررسی مشکلات مربوط به زمین‌های منطقه شهید چمران بندرعباس و تعاونی مسکن کارکنان نیروی دریایی ارتش در این منطقه، گفت: تصمیم گرفته شد تا انتقال سند این اراضی از اداره کل
راه و شهرسازی به نیروی دریایی انجام شود که مجوز آن اخذ شده است.
او افزود: شرکت‌های آب و برق نیز باید سریعا عملیات آبرسانی و برق رسانی به این منطقه را طی مدت پنج ماه انجام دهند.