استاندار لرستان: ورودی‌های لرستان از سمت خوزستان کنترل می‌شود

استاندار لرستان: ورودی‌های لرستان از سمت خوزستان کنترل می‌شود


استاندار لرستان گفت: ورودی‌های استان از سمت خوزستان باید کنترل شود تا بتوان از شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استان جلوگیری کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدموسی خادمی،استاندار لرستان گفت:مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه، رشد سریع بیماری کرونا در استان خوزستان و افزایش آمار ابتلا، تعداد بستری و فوت این بیماری ناشی از ویروس جهش یافته نوع انگلیسی بود.
خادمی با اشاره به اینکه لرستان به دلیل همسایگی و مجاورت با استان خوزستان به شدت در معرض خطر قرار دارد، اظهار کرد: از مردم خوب لرستان می‌خواهم که به هیچ وجه به استان خوزستان سفر نکنند. همچنین از مردم خوزستان انتظار می‌رود که به استان‌های مجاور و لرستان
حتی الامکان سفر نکنند و مسئولان ما در شهرستان‌ها بویژه در شهرستان پلدختر از باید ورودی از سمت خوزستان به لرستان را به شدت کنترل کنند که ممکن است این موضوع مصوبات ملی هم داشته باشد.
وي افزود:در سطح استان نیز باید تمهیداتی فراهم شود تا از ورود وسائط نقلیه جلوگیری شود و نیروی انتظامی موظف خواهد شد با همه پلاک‌هایی که مربوط به شهر‌های قرمز خوزستان هستند طبق مصوبات برخورد کند.
خادمی در ادامه با اشاره به اینکه آمار مراجعان به مراکز درمانی در استان رو به افزایش است تصریح کرد:این آمار نگران کننده است و باید
به سرعت کنترل شود تا دچار مشکل نشویم.