جهان با برجام جای امن‌تری است

مورفی:

سناتور آمریکایی از برجام دفاع کرد. به گزارش ایلنا ، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در توییتر نوشت: توافق هسته ای جهان را جای امن تری کرد. تعهد در قبال تعهد راهکار درستی است به جای این که خواهان توافق جدیدی باشیم.ما نمی توانیم در زمینه برنامه موشکی ایران یا حمایت مالی از تروریسم بدون اتحاد دوباره روسیه، چین، ایران، اروپا و آمریکا و بازگشت سریع به برجام پیشرفت کنیم.

سناتور آمریکایی از برجام دفاع کرد. به گزارش ایلنا ، کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در توییتر  نوشت:  توافق هسته ای جهان را جای امن تری کرد.  تعهد در قبال تعهد راهکار درستی است به جای این که خواهان توافق جدیدی باشیم.ما نمی توانیم در زمینه برنامه موشکی ایران یا حمایت مالی از تروریسم بدون اتحاد دوباره روسیه، چین، ایران، اروپا و آمریکا و بازگشت سریع به برجام پیشرفت کنیم.
وی مدعی شد: تا زمانی که ما به تحریم  ادامه می‌دهیم، ایران به اقدامات بی‌ثبات کننده در منطقه، در یمن، سوریه ادامه می‌دهد. جمهوری خواهان می‌گویند که ما نمی‌توانیم با ایرانی که اقدامات تحریک‌آمیز انجام می‌دهد  گفت‌وگو کنیم، این همان حرف بی‌معنی است که همیشه می‌گویند. ما  به تنش‌زدایی و کاهش تنش نیاز داریم برجام این هدف را تامین می‌کند‌. تلاش برای توافق جدید بی‌نتیجه است. پمپئو تلاش کرد ولی شکست خورد. چرا وقتی یک توافق وجود دارد، دوباره شکست بخوریم؟
وی همچنین گفت: تعهد در مقابل تعهد بهترین رویکرد است. آمریکا نباید از اتخاذ اولین گام در این راستا نگران باشد. اگر ما تحریم‌ها را لغو کنیم و ایران به تعهد خود در برجام  بازنگردد،  می‌توانیم تحریم‌ها را دوباره اعمال کنیم.