پکن:آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد

سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به نشست آتی وین درباره برجام تأکید کرد که آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد و تمامی تحریم‌های غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی را لغو کند.به گزارش فارس، «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک کنفرانس خبری در آستانه نشست کمیسیون برجام در «وین» پایتخت اتریش در پاسخ به سؤال خبرنگار «شینهوا» ابراز امیدواری کرد که در نشست کمیسیون مشترک برجام، مسئله لغو تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گیرد.

پکن:آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد

سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به نشست آتی وین درباره برجام تأکید کرد که آمریکا باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد و تمامی تحریم‌های غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی را لغو کند.به گزارش  فارس، «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین  در یک کنفرانس خبری در آستانه نشست کمیسیون برجام در «وین» پایتخت اتریش در پاسخ به سؤال خبرنگار «شینهوا» ابراز امیدواری کرد که در نشست کمیسیون مشترک برجام، مسئله لغو تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به نشست کمیسیون برجام که تا ساعاتی دیگر در پایتخت اتریش برگزار می‌شود گفت: «در حال حاضر، وضعیت برنامه هسته‌ای ایران در مرحله مهمی قرار دارد. چین از نشست برجام برای بحث در خصوص موضوعات مربوط به لغو تحریم‌های آمریکا و بازگشت ایران به تعهداتش استقبال می‌کند».