روزهای باثبات عابدزاده در دروازه ماریتیمو

ماریتیمو با کسب یک پیروزی ارزشمند و حیاتی دیگر در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال، ۳۳ امتیازی شد و از رتبه های انتهایی جدول به کلی فاصله گرفت.

ماریتیمو با کسب یک پیروزی ارزشمند و حیاتی دیگر در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال، 33 امتیازی شد و از رتبه های انتهایی جدول به کلی فاصله گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که ماریتیمو شرایط خوبی در جدول رده بندی نداشت، به طبع آن امیر عابدزاده هم در وضعیت خوبی به سر نمی برد ولی حالا چند هفته ای می شود که با حضور جولیو سانتیاگوی 39 ساله شرایط به کلی تغییر کرده و آنها 4 پیروزی در 5 مسابقه اخیر به دست آورده اند.
و امیر عابدزاده موفق به ثبت 4 کلین شیت پیاپی شده تا در پایان هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال، تعداد کلین شیت های این دروازه بان ایرانی به عدد 9 برسد.
این هفته نیز امیر عابدزاده در ادامه روزهای خوبی که داشت، چندین موقعیت را از بازیکنان تیم براگا که در رتبه های بالایی جدول رده بندی قرار دارد، گرفت و اگر بخواهیم مهم ترین نکته عملکرد او را در این مسابقه بگوییم، باید اشاره کنیم که امیر بی اشتباه و مطمئن کار کرد و نشان داد ماریتیمو از یک دروازه بان با ثبات در دوران دروازه اش برخوردار است؛ دروازه بانی که کم اشتباه می کند و می تواند نقطه اتکایی برای تیمش در 4 دیدار باقی مانده باشد.علیپور دیگر بازیکن ایرانی تیم ماریتیمو اگرچه مقابل براگا نه گل زد و نه پاس گل داد ولی مشارکت او در کارهای دفاعی سبب شده تا مربی جدید ماریتیمو به نمایش های او علاقه ویژه ای داشته باشد و این بازیکن به نظر می رسد در 4 بازی آینده هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
ماریتیمو تا چند هفته پیش در رده ی هفدهم جدول قرار داشت اما با نتایج خوبی که در هفته های اخیر کسب کرد تا رده ی یازدهم جدول بالا آمد است و این نتایج با حضور فیکس بازیکنان ایرانی این تیم رقم خورده است.