ایجاد فرصت‏های اشتغال برای دانش پذیران دوره‎های تحلیل‎گری کسب و کار و داده

در دانشگاه تهران؛

دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور برای اولین بار با توجه به تغییر نیازهای آموزشی در حوزه کسب و کار و با اهمیت تحلیل گری کسب و کار و تحلیل گردی داده،MBA تحلیل‎گری کسب و کار را طراحی و برگزار می‎نماید.


دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور برای اولین بار با توجه به تغییر نیازهای آموزشی در حوزه کسب و کار و با اهمیت تحلیل گری کسب و کار و تحلیل گردی داده،MBA تحلیل‎گری کسب و کار را طراحی و برگزار می‎نماید.
به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي، دکتر سعید روحانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیر علمی این دوره در اين باره گفت:اگر MBA در سال‎های قبل به عنوان دوره عالی مدیریت کسب وکار یا دوره مدیریت اداری تعریف می‎شد، با توجه به تحولات چشمگیر کسب و کار، نسل جدید MBA با تمرکز بر روی تحلیل داده‎ها و اطلاعات و به عنوان MBA مدرن و نسل جدید این دوره ها طراحی و در دانشگاه‎های مطرح جهان تدریس می‎گردد.
وي در ادامه افزود:مدیران و صاحبان کسب و کاری که داده و اطلاعات نقش اساسی در کسب و کار آنها دارد و در تصمیم‎گیری‎های خود نیاز به تحلیل داده دارند، این دوره کمک بسیار زیادی به آنها خواهد نمود.
استاد دانشگاه تهران همچنين گفت:دانش پذیران این دوره ها می‎توانند در نقش مدیر بخش‎های سازمان و روش‎ها، مشاور سازمان‎ها در حوزه
تحلیل گری،مدیر کسب و کارهای داده محور،متخصص‎های ابزارهای داده جذب بازار کار شوند.
دکتر روحانی ویژگی‎های منحصر به فرد این دوره را در چهار مورد خلاصه کردند:
1-مبتنی بر داده و پروژه محور
2-بهره گیری از بهترین اساتید و خبرگان صنعتی کشور
3-یادگیری آمیخته
4-یادگیری ابزارها و نرم افزارهای کاربردی
مدت دوره آموزشی MBA مدیریت حرفه ای تحلیل گری
کسب وکار یک ساله و در مجموع 250 ساعت می‎باشد.این دوره مشتمل
بر دو گرایش تخصصی گرایش تحلیل‎گری داده و تحلیل‎گری تصمیم می‎باشد و کلیه دانش پذیران پس از گذاراندن 200 ساعت دروس پایه و دروس اصلی می‎توانند یکی از گرایش های تخصصی ذیل که مشتمل بر
 50 ساعت آموزشی می‎باشد را انتخاب نمایند.
علاقه مندان می‎توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز آموزش‎های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
 www.postmba.org و یا شماره های 88220537،88357506  تماس حاصل نمايند.