بازدید نماینده ولی فقیه در استان مازندران از عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان

به منظور تسریع در عملیات اجرایی تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان صورت گرفت؛

نماینده ولی فقیه در استان به اتفاق مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان در محدوده مرزن آباد –دزدبن بازدید نمودند.

 


ساری-امیر حسین طاهریان
نماینده ولی فقیه در استان به اتفاق مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان در محدوده مرزن آباد –دزدبن بازدید نمودند.
در این بازدید که با حضور حضرت آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، دکتر محسنی نماینده مردم شریف شهرستان‎های نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان، امام جمعه شهرستان‎های چالوس و مرزن آباد، فرماندار شهرستان چالوس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود، از روند اجرایی تعریض و بهسازی این محور محدوده مرزن آباد به دزدبن بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفتند.
مهندس سید محمد نظری در حاشیه این بازدیدیادآور شد : عملیات تعریض و بهسازی این محور در محدوده مرزن آباد – دزدبن با بکارگیری چند اکیپ راهسازی بصورت همزمان سرعت بیشتری به خود گرفت .
مهندس نظری ضمن اشاره به اينكه ارتقاء و تعريض در محورهاي مازندران نگاه ملي را مي‎طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازي براي توسعه، بهسازی و ايمني محورهاي استان قدرداني كرد. وي تصريح نمود : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود
مي‎باشد.
وی درخصوص مشخصات فنی این پروژه یادآور شد : تعریض و بهسازی بخشی از محور کندوان ( محدوده خروجی شهر مرزن آباد به سمت محور کندوان ) به طول 15 کیلومتر در سه فاز از آبان ماه 1397 آغاز و فاز اول به طول دو و نیم کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 95درصد فاز دوم نیز به طول دو و نیم کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 30درصد و فاز سوم به طول 10 کیلومتر در مرحله خاکبرداری می‎باشد.
مدیر کل راه و شهرسازي استان با تاكيد بر لزوم توسعه زيرساخت‎هاي مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبيعي و خدادادي، اظهار داشت: توسعه زيرساخت‎هاي اين استان به ويژه جاده ها، در دستور كار دولت قرار دارد.
وي در خصوص محور كندوان عنوان نمود : راه تاريخي کندوان با قدمت بيش از 70 سال تنها راه ارتباطي زميني غرب استان بوده و در تمام فصل‎ها و روزهاي سال به ويژه مناسبت‎ها و تعطيلات براي جابه‎جايي بار و به ويژه مسافر با وسعتي بسيار گسترده مورد استفاده بهره‏برداران سامانه حمل و نقل جاده‎اي قرار مي‎گيرد.
مهندس نظری با اشاره به اهميت محور کندوان اظهار داشت: وضعيت فعلي محور به گونه‎اي است که سطح سرويس جاده در ايام تعطيل بسيار پايين بوده و حتي در بسياري از نقاط به علت عدم وجود شانه با عرض کافي، توقف يک اتومبيل به علت خرابي و... موجب انسداد کامل يک لاين و ايجاد راهبندان مي‎شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطرنشان کرد: بدون شک توجه به بهسازي و بازسازي گذرگاه ديرپاي کندوان که در زيربخش‎هاي متعدد صنعت حمل و نقل جاده‎اي تاثيرگذار است، نتايجي همچون توسعه گردشگري و اقتصاد محلي و افزايش نشاط اجتماعي خواهد داشت.