همت جهادی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اسلامشهر برای رفع معضل ترافیک میدان نماز

با همت جهادی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اسلامشهر معضل ترافیک در ورودی شهر با اصلاح هندسی میدان نماز برطرف شد.



اسلامشهر-بهاره عشقی صابر
با همت جهادی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اسلامشهر معضل ترافیک در ورودی شهر با اصلاح هندسی میدان نماز برطرف شد.
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حمیدرضا چابک مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: با اجرای طرح اصلاح هندسی میدان نماز معضل ترافیکی در میدان ورودی به شهر اسلامشهر برطرف شد.
چابک با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای این طرح افزود: با اجرای طرح اصلاح هندسی میدان نماز علاوه بر کاهش بار ترافیکی ورودی به شهر اسلامشهر، نقاط حادثه خیز و ناایمن اطراف میدان برای عبور و مرور مطمئن خودروها اصلاح و ایمن سازی شده است.
وی با بیان جزئیات اجرای پروژه عمرانی تاکید کرد: با انجام مطالعات کارشناس مشاور و پس از اخذ موافقت شورای ترافیک شهرستان، طرح اصلاح هندسی میدان نماز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با تلاش کارشناسان و پیمانکاران سازمان حمل و نقل و با استفاده از ادوات و تجهیزات شهرداری با ۶۰ درصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها به اجرا درآمده است.
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری ادامه داد: در طرح اصلاح هندسی میدان نماز ۲۷ هزار مترمربع تعریض معبر، ۵۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و آماده سازی معبر، ۴۰۰۰ متر نهر احداث و ۷۰۰ متر مربع بتن ریزی صورت گرفته و بالغ بر ۴۵ دستگاه تیربرق و ۹۰۰ اصله درخت جابه‌جا شده و به همت پرسنل مجموعه با صرف کمترین هزینه و اعتبارات، بیشترین بهره‌برداری به عمل آمده است.
چابک با اشاره به پیش بینی۱۲۰ میلیارد ریالی در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: با همت جهادی و تلاش‌های مجموعه دست‌اندرکاران اجرای طرح و با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود و با صرفه جویی در هزینه ها این طرح حیاتی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به دست توانمند همکاران و ایثارگران سازمان حمل و نقل و با نظارت کارشناسان راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا درآمده است.