ادموند بزیک مهاجم پیشین پرسپولیس: پرسپولیس به دلیل تعطیلی لیگ در شرایط مسابقه نبود

ادموند بزیک مهاجم پیشین پرسپولیس: پرسپولیس به دلیل تعطیلی لیگ در شرایط مسابقه نبود


ادموند بزیک مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص شکست ۳ بر صفر پرسپولیس برابر الهلال عربستان و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی پربرخورد و تماشایی را شاهد بودیم. الهلال آماده تر از پرسپولیس بود و توانست برنده این دیدار باشد. الهلالی های در کوران مسابقات لیگ بودند و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می بردند اما پرسپولیس تازه تمریناتش را شروع کرده و اگر چه چند بازی تدارکاتی برگزار کرده بود اما هیچکدام همانند یک بازی رسمی نمی تواند محک جدی برای تیم باشد.
وی افزود: وقتی که یک تیم درگیر مسابقات است به آمادگی کامل
می رسد، شناخت کاملی از هم پیدا می کنند و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند. ضمن اینکه مصدومان الهلال هم به این بازی رسیدند و همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس از گردونه رقابت های این فصل لیگ قهرمانان حرف شود.
بزیک ادامه داد: اتفاقاتی که قبل از پرواز به عربستان برای پرسپولیس افتاد شرایط روحی و روانی بازیکنان را تغییر داد. آنها تمرکز خود را از دست دادند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.
مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص صحبت های پایانی گل محمدی بعد از شکست برابر الهلال عربستان و قبول مسئولیت این باخت گفت: سرمربی پرسپولیس کاملا حرفه ای صحبت کرد و نشان داد که با این
حرف ها از بازیکنانش حمایت می کند. باید بپذیریم سرمربی تا کنار خط می تواند بیاید و داخل زمین، این بازیکنان هستند که نکات فنی او را باید اجرا کنند و اگر این اتفاق نیفتد همانند این بازی شاهد شکست تیم خواهیم بود. بنابراین در شکست همه عوامل مقصر هستند و نمی توان تمام تقصیرها را به گردن سرمربی انداخت.