مهاجمان استقلال فرقی با مهاجمان تیم های دیگر ندارند

آرمان قاسمی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

مهاجمان استقلال فرقی با مهاجمان تیم های دیگر ندارند


آرمان قاسمی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازی خانگی ذوب آهن مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر، گفت: با توجه به قرعه‌ای که داشتیم، می‌دانستیم از همان ابتدای فصل باید امتیاز جمع کنیم. هر تیمی برای خودش مسیری را در نظر می‌گیرد و ما نمی‌خواهیم شرایط فصل گذشته را داشته باشیم. ذوب‌‌آهن در دو فصل گذشته شرایط خوبی نداشت. گاهی اوضاع مانند مرداب می‌شود که هرچقدر دست و پا بزنید بدتر می‌شود. خارج شدن از این شرایط خیلی سخت است. خداراشکر فصل قبل برای باشگاه بزرگ ذوب‌آهن کابوس وار تمام نشد. تیم‌های ریشه دار هرچقدر ثبات داشته باشند، لیگ ما شرایط بهتری پیدا می‌کند. یقینا با توجه به برد هفته اول، در بازی خانگی این هفته نیز برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم. تلاش می‌کنیم از همین ابتدای فصل خودمان در بالای جدول نگه داریم.
وی در خصوص اینکه آیا به شکست دادن استقلال فکر می‌کند، گفت: در فوتبال هراتفاقی ممکن است. استقلال تیم بزرگ و ریشه‌داری است که بازیکنان بزرگی دارد اما ذوب‌‌آهن هم تیم بزرگی است. این تیم، قهرمانی جام حذفی، چند نایب قهرمانی لیگ و نایب قهرمانی آسیا دارد. پس می‌تواند مقابل هرتیمی برنده باشد.
مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه با توجه به بازی هفته اول استقلال، آیا کار آسانی مقابل خط حمله این تیم خواهد داشت، گفت: در هر بازی چه در لیگ برتر و چه در لیگ‌های پایین‌تر، اگر با شرایط خوب بازی نکنید یا غفلت کنید، مهاجمان حریف قطع به یقین از این مساله استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند مقابل مهاجمان استقلال باشید یا تیمی دیگر، باید همیشه به خودتان نگاه کنید و بهترین عملکرد خودتان را داشته باشید.