چهره واقعی تیم ها از هفته چهارم مشخص می شود

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس:

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس: چهره واقعی تیم ها از هفته چهارم مشخص می شود


حمید درخشان ، کارشناس فوتبال و  پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد سرخ پوشان در هفته اول لیگ برتر و پیروز 3 بر یک برابر فولاد خوزستان گفت : بعد از فشار و بحرانی که پرسپولیس داشت، برای شروع نیاز به یک تغییر داشت که شرایط بهتری داشته باشد. ۴۵ دقیقه اول خیلی ایده‌آل نبود و فولاد هم در زمین خودش بازی می‌کرد و طبیعتا می‌خواست از پرسپولیس امتیاز بگیرد اما من فکر می‌کنم در نیمه دوم پرسپولیس تغییراتی در نوع بازی خود انجام داد و شرایط را برای خودش خیلی خوب رقم زد و در دو کار ایستگاهی خیلی خوب عمل کرد و دو گل خوب زد و این موضوع شرایط روحی روانی را برای تیم تغییر داد و پرسپولیس نیمه دوم هرچقدر به اواخر بازی نزدیک شد، بهتر شد و توانست لیگ را به خوبی آغاز کند و طبیعتا خیلی تاثیر خوبی روی بازیکنان برای ادامه کار می‌گذارد.
وی افزود: عملکرد  بسیار خوب و موفقیت آمیزی است که شما لیگ را با این تعداد گل شروع کنی و در ادامه هم این روال ادامه پیدا کند و تیم بهتر و بهتر شود. طبیعت لیگ این است که تا بازی سوم تیم‌ ها خیلی ایده‌آل بازی نمی‌کنند و تا شکل بگیرند و از دوره بدنسازی خارج بشوند زمان می‌برد و تیم ها بهترین بازی خود را از هفته چهارم انجام می‌دهند که با یک روال و هماهنگی بهتری مسابقات را ادامه می‌دهند.
درخشان درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: به این زودی نمی شود عملکرد بازیکنان جدید را قضاوت کرد چون فقط  دو بازی کردند و الان خیلی زود است که خودشان را با شرایط پرسپولیس تطبیق دهند و شرایط خودشان را بقیه بازیکنان یکسان بکنند و این مقداری زمان‌بر است. بعضی از بازیکنان خیلی زود هماهنگ می‌شوند، بعضی بازیکنان مقداری زمان‌بر است و بعضی هم اصلا نمی‌توانند این کار را انجام بدهند.فقط زمان به آنها کمک کنند.
وی افزود: به نظر من پرسپولیس نیاز به یک بازسازی در خط حمله دارد و حتما باید بازیکن جذب کند که بتواند به پرسپولیس کمک کند.