عضویت بیش از ۶۰ هزارنفر در کانال «بازی، زندگی کودک»

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران:

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از عضویت بیش از ۶۰ هزار نفر از اولیا ، مربیان و کودکان پیش دبستانی در کانال «بازی، زندگی کودک» که دبیرخانه کشوری آن در استان مازندران مستقر است خبر داد.


ساری-امیر حسین طاهریان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از عضویت بیش از  60 هزار نفر از اولیا ، مربیان و کودکان پیش دبستانی در کانال «بازی، زندگی کودک» که دبیرخانه کشوری آن در استان مازندران مستقر است خبر داد.
«بهروز منصورکیایی» در آئین افتتاح کانال «بازی، زندگی کودک» که با حضور فضلی مشاور معاون وزیر و مسئول هماهنگی امور پیش از دبستان وزارت آموزش و پرورش و سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد گفت: این کانال در بستر شاد از سال گذشته پایه ریزی شده و
تا کنون 60 هزار نفر از اولیای دانش‌آموزان، مربیان پیش دبستانی و نوآموزان در این کانال عضو شده و فعالانه در آن حضور دارند.
وی افزود: تاکنون بیش از 2000 محتوای الکترونیکی به دبیرخانه کشوری این کانال که در استان مازندران واقع شده است، واصل شده که در حدود 90 درصد آنها در استان مازندران و ده درصد نیز توسط سایر استانها به دبیرخانه این کانال رسیده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از تشکیل 4 کارگروه برای بررسی محتواهای ارسالی خبر داده و گفت: در مرحله اول 400 نفر از مربیان عزیز با صرف بیش از 3000 ساعت وقت محتواهای مورد نظر را تولید کردند که پس از وصول این آثار به دبیرخانه ، 55 نفر از همکاران در کمیته شهرستانی با صرف 1100 ساعت زمان، به بازبینی آثار پرداختند.
منصورکیایی اضافه کرد: پس از این مرحله در کارگروه استانی تعداد 13 نفر از همکاران ستادی به بررسی آثار پرداختند و در نهایت نیز یک تیم 8 نفره آثار را در مرحله پایانی بررسی کرده و برای انتشار در کانال اقدام می کردند.
وی این کانال را فرصتی مناسب برای مربیان، نوآموزان و اولیا توصیف و خاطرنشان کرد: استفاده از بستر امن شاد یک پل ارتباطی خوب بین مربیان و نوآموزان ایجاد کرد و میدانی شد برای نمایش آثار تولیدی مربیان و آموزش تولید محتواهای مناسب الکترونیکی.
بهروز منصورکیایی در پایان از بررسی چالش های موجود این کانال خبر داده و ابراز امیدواری کرد تا در شروع فعالیت این کانال در سال جاری اشکالات موجود نیز مرتفع گردد.