سرمایه گذاری بیش از ۹ هزار میلیارد ریالی برق منطقه ای خوزستان در ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان:

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ، بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‏های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری انجام شده است.


اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ، بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در بخش ایجاد زیرساخت‏های برق در شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه  و بویراحمد سرمایه گذاری انجام شده است.
محمود دشت بزرگ اظهار کرد: با وجود همه کم و کاستی‏ها و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، کارهای بزرگ و ماندگاری در شبکه انتقال و
فوق توزیع تحت نظارت این شرکت انجام شده و سرمایه گذاری های خوبی با حمایت وزارت نیرو در بخش زیرساخت‎ها و توسعه صنعت برق انجام شده است.
وی افزود: در هشت ماه اول سال جاری به منظور آمادگی شبکه و پایداری و تقویت آن ، به میزان ۶۹۷ مگاولت آمپر ظرفیت ، ۱۹.۲ مگاوار بانک خازنی ، ۱۰۹ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع و همچنین
 ۵۶ کیلومتر فیبرنوری نصب و اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: این افزایش ظرفیت در بخش پست نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد بیش از
  ۱۲ برابری را نشان می‏دهد.
دشت بزرگ اظهار کرد: این پروژه ها با توجه به پارامترهای شبکه و مطالعات نیازسنجی انجام شده، تعریف می‏شود و هدف این شرکت توسعه متوازن زیرساخت‏های برق در مناطق مختلف دو استان با توجه به ظرفیت‏ها و نیازهای مصرف می‏باشد.