آزمون تخصصي عملكرد عملياتي و آمادگي جسماني آتش‌نشانان

در شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري برگزار شد؛

به منظور سنجش و حفظ آمادگي، عملكرد تخصصي، عملياتي و آمادگي جسماني آتش‌نشانان شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري مورد ارزيابي قرار گرفت.

 



اهواز-محمدي
به منظور سنجش و حفظ آمادگي، عملكرد تخصصي، عملياتي و آمادگي جسماني آتش‌نشانان شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري  مورد ارزيابي قرار گرفت.
رئيس ايمني، بهداشت و محيط زيست شركت توضيح داد: در جهت اجراي برنامه هاي راهبردي HSE و به منظور آمادگي‌هاي لازم به صورت سالانه و براساس استانداردها آزمون عملكرد تخصصي، عملياتي و آمادگي جسماني آتش‌نشانان برگزار شد.
مهندس علي شكيبا كيا بيان كرد:اين آزمون‌ها در جهت پايش و بررسي نقاط ضعف و قوت و ارتقاي سطح كيفي آتش‌نشانان در سه مرحله انجام مي‏پذيرد كه در مرحله اول آزمون عمليات انفرادي آتش‌نشانان، در مرحله دوم آزمون آمادگي جسماني و در مرحله سوم آزمون علمي، به صورت كتبي برگزار مي‏شود.
وي گفت:با توجه به شرايط موجود در راستاي حفظ مسائل بهداشتي و شيوه‌نامه‌هاي مقابله با بيماري كرونا و نيز عدم تداخل در اموركاري
 ايستگاه ها با برنامه‌ريزي مناسب از ابتداي آبان ماه  سال جاري 172نفر، براي نخستين بار به روش جامع و كاربردي مورد پايش قرار گرفتند كه نتايج حاصل از آن  مورد تجزيه و تحليل قرار مي‎گيرد و براساس آن در صورت نياز براي آتش نشانان دوره‌هاي بازآموزي طراحي و اجرا مي‌گردد.