تغییر زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی

تغییر زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی

 

 

 



سازمان لیگ کشتی زمان برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی را روز ۱۶ آذر ماه اعلام کرد. پیش از این قرار بود این پیکارها ۱۱ آذر برگزار شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این قرار بود مرحله نهای لیگ ۱۱ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شود اما با توجه به اینکه این سالن پیش از این توسط  یک ارگان دیگر رزرو شده بود و امکان تغییر آن نبود، سازمان لیگ با گرفتن رضایت نمایندگان چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی، زمان برگزاری فینال لیگ را روز ۱۶ آذرماه اعلام کرد.
بدین ترتیب مراسم وزن‌کشی این مسابقات روز ۱۵ آذرماه برگزار و رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی صبح روز ۱۶ آذرماه و رده‌بندی و فینال بعد از ظهر همان روز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.
  بر این اساس مرحله نیمه نهایی با حضور ۴ تیم و به شرح زیر برگزار خواهد شد:
فولادین ذوب آمل - امیدهای لرستان
سیناصنعت ایذه - دانشگاه آزاد اسلامی
همچنین بنابر اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با توجه به اینکه در آیین‌نامه لیگ سال ۱۴۰۰ (بند ۸) حداقل زمان نقل و انتقالات برای تیم‌ها به منظور جذب کشتی‌گیران برای مرحله نهایی لیگ ۳ روز تعیین شده بود، سازمان لیگ به منظور ارتقای کیفیت مرحله نهایی لیگ‌ برتر کشتی آزاد و فرنگی و جذب کشتی‌گیران خارجی و داخلی مطرح، زمان بیشتری را در اختیار تیم‌ها قرار داد.
بر این اساس با توجه به اتمام مسابقات مقدماتی در کشتی آزاد
 (۲۲ آبان) پایان وقت اداری روز شنبه ۶ آذرماه پایان مهلت نقل و انتقالات برای چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات خواهد بود.
همچنین با توجه به اتمام رقابت‌های مقدماتی در کشتی فرنگی
(۲۸ آبان) و با توجه به زمان برگزاری مرحله پایانی این مسابقات پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۹ آذرماه پایان مهلت نقل و انتقالات برای چهار تیم
 راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‎ها خواهد بود.
فینال لیگ برتر کشتی آزاد نیز روز ۱۸ آذرماه برگزار خواهد شد.