تکرار گل مارادونا ، در ورزشگاه آزادی

ریز و درشت از هفته نهم لیگ برتر؛

هفته نهم مسابقات لیگ برتر با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و در پایان این هفته استقلال به تساوی های پیاپی خود پایان داد و پرسپولیس در خانه مقابل هوادار متوقف شد تا گل گهر با ادامه روند پیروزی های خود صدر جدول مسابقات را از آن خود کرد.

تکرار گل مارادونا ،  در ورزشگاه آزادی


 


هفته نهم مسابقات لیگ برتر با برگزاری 8 بازی به پایان رسید و در پایان این هفته استقلال به تساوی های پیاپی خود پایان داد و پرسپولیس در خانه مقابل هوادار متوقف شد تا گل گهر با ادامه روند پیروزی های خود صدر جدول مسابقات را از آن خود کرد.
 پایان طلسم تساوی و گل نزن های استقلال
استقلال در روزی که با یک تساوی دیگر اوضاعش بحرانی می شد به بدترین روز پیکان در 9 هفته ابتدایی مسابقات خورد. موضوعی که مجتبی حسینی هم به آن اعتراف کرد.شاگردان مجیدی در ورزشگاه دستگردی در شرایطی 3 گل زدند که بالاخره یکی از مهاجمان این تیم بعد از هفته های موفق به گلزنی شد. ارسلان مطهری مهاجم استقلال در این بازی دروازه پیکان را باز کرد تا فشار  از روی مهاجمان این تیم برداشته شود. پیکان هم در روزی که مدافعان و دروازه بانش اصلا خوب کار نکردند به فرهاد مجیدی کمک کرد تا بعد از
 هفته ها جشن پیروزی بگیرد.
 برد سپاهان مقابل نفت
سپاهان در روزی مقابل نفت آبادان به برتری خفیف یک بر صفر رسید که شکست سنگین هفته گذشته مقابل گل گهر را فراموش کرد. البته این برد باعث کنایه های متعدد نویدکیا به مدیران کارخانه فولاد و باشگاه سپاهان شد. سرمربی سپاهان تاکید کرد با فشار برای قهرمانی به بازیکنان مخالف است و می خواهد این تیم را به جایی برساند که هر سال در مسابقات آسیایی حضور داشته باشد. نویدکیا تاکید کرد اگر مدیران باشگاه کسی بهتر از او برای مدیریت و مسائل فنی سراغ دارند او مشکلی برای جدایی از این تیم ندارد. این برای چندمین بار است که نویدکیا به این شکل به تفکرات حاکم در سپاهان هشدار می دهد.
 توقف پرسپولیس با گل مارادونایی
یحیی گل محمدی با پرسپولیس برای دومین هفته متوالی در ورزشگاه آزادی به تساوی رسید. او بعد از تساوی در دربی این بار برای شکست تیم هوادارِ تیمش را به زمین فرستاد اما گل مارادونایی بازیکن هوادار
 ( گل با دست ) و اشتباهات متعدد حامد لک حریف را پیش انداخت تا کار سرخپوشان در ادامه بازی دچار مشکل شود.در نهایت هم شاگردان گل محمدی در بازی که گل با دست شاگرد عنایتی سر و صدای زیادی به پای کرد 2 امتیاز خانگی را از دست دادند.
بعد از پایان بازی ،  بازیکن هوادار اعلام کرد توپ را با دست وارد دروازه پرسپولیس کرده اما از آن سو رضا عنایتی گفت بازیکن تیمش جوگیر شده که این حرف را زده و گل را حامد لک وارد دروازه خودی کرده است!
 این درحالیست که بازیکن هوادار با صداقت صحبتش را بیان کرده و اینکه چرا سرمربی هوادار وی را جوگیر خطاب می کند جای تعجب است.
 ادامه روند ناکامی شاگردان تارتار و کمالوند
نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن به تساوی رضایت دادند تا روند ناکامی دو تیم ادامه داشته باشد. ناکامی از این نظر که هر دو تیم هفته ها است پیروز نشده اند. آخرین پیروزی  نفت مسجد سلیمان در هفته سوم مقابل پدیده رقم خورد و ذوب آهن هم بعد از پیروزی مقابل پدیده در هفته پنجم 4 هفته است که به پیروزی نرسیده است.
 برد گل گهر با نارضایتی قلعه نویی
در روزی که امیر قلعه نویی در مشهد تیمش را در صدر جدول نگه داشت او از بازیکنان تیمش گلایه کرد و معتقد بود آنها فقط 20 دقیقه فوتبال بازی کرده اند. گل گهر در این هفته ها روی نوار پیروزی است درست بر خلاف پدیده که به جز شکست به نتیجه دیگری علاقه ندارد. سرمربی پدیده که با تیمش بعد از این بازی به تهران سفر نکرده هفته پیش قول داد که تا هفته ازدهم روند پدیده عوض می شود اما کار به جایی رسید که غزل خداحافظی را خواند.
 تراکتور روی نوار ناکامی
مس رفسنجان در یک دیدار زیبا در شرایطی به پیروزی 3 بر 2 رسید که چهارمین پیروزی پی در پی در لیگ برتر را جشن گرفت.12 امتیاز ربیعی در این هفته ها با گلزنی های پیاپی گادوین منشا از روی نقطه پنالتی و حضور این بازیکن در صدر جدول گلزنان همراه شد.در آن سو تراکتور روی نوار ناکامی قدم بر می دارد و در 3 هفته اخیر 2 شکست و یک تساوی را در کارنامه ثبت کرده تا سولدو روزهای سرد تبریز را با ناکامی تجربه کند.
 فجر ، تیمی که مستحق باخت نیست
تیم آلومینیوم اراک با یک گل فجر شهید سپاسی را شکست داد ، آلومینیوم با 19 امتیاز مثل سپاهان و گل گهر در صدر جدول قرار دارد .فجر سپاسی هم که تیم آلومینیوم را در اراک تحت فشار گذاشت تحسین صدرنشین و مربی اش را در پی داشت.فجر در این 4 هفته اخیر به سپاهان و آلومینیوم بازی هایش را واگذار کرده ولی نشان داده به هر تیمی راحت امتیاز نمی دهد.
 تساوی فولاد در خانه
فولاد در خانه خود مقابل نساجی تن به تساوی داد ، سرمربی فولاد بعد از پایان بازی به عملکرد داور معترض شد. وی  اعتقاد داشت داور از اخراج حقیقی گذشته و قبل از گل نساجی روی بازیکن این تیم خطا صورت گرفته است. ساکت الهامی سرمربی نساجی که هم تیمش در دو هفته اخیر 4 امتیاز کسب کرده بعد از بازی مدعی شد هیچ تیمی مثل فولاد نساجی را این همه تحت فشار نگذاشته بود.