ساخت ۲۵ ایستگاه اندازه‌گیری گاز صنايع

رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های گاز گلستان:

علی طالبی مدیرعامل به همراه قنبریان رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان گلستان با حضور در محل ساخت ۲۵ مورد ایستگاه تقلیل فشار و اندازه‌گیری گاز صنایع در این استان، از مراحل ساخت آن بازدید به عمل آوردند.



گرگان-قهرمان
علی طالبی مدیرعامل به همراه قنبریان رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان گلستان با حضور در محل ساخت 25 مورد ایستگاه تقلیل فشار و اندازه‌گیری گاز صنایع در این استان، از مراحل ساخت آن بازدید به عمل آوردند.
محمدرضا قنبریان رئیس مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان با تشریح جزئیات این پروژه گفت: یکی از کالاهای اساسی برای ایجاد زیرساخت گازرسانی به واحدهای صنعتی با مصرف بیش از 160 مترمکعب در ساعت، ایستگاه‌های اندازه‌گیری با ظرفیت‌های لازم است.
وی افزود، در همین رابطه ضمن بررسی روند تقاضای جدید و پیش‌بینی نیازمندی‌های آینده، به‌منظور تأمین به‌موقع این ایستگاه‌ها به‌گونه‌ای که درروند اجرای گازرسانی به صنایع خللی ایجاد نشود، با برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته، نسبت به تأمین و ساخت 25 ایستگاه اندازه‌گیری در این مرحله اقدام شد.
قنبریان با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه با 95 درصد پیشرفت همراه بوده گفت:هزینه ساخت این تعداد حدوداً 27 میلیارد است و از مزایای این اقدام کاهش قابل‌توجه هزینه ساخت نسبت به هزینه خرید از تأمین‌کنندگان است.
وی در ادامه اظهار داشت: در همین رابطه تعداد 5 ایستگاه به ظرفیت 1000 مترمکعب بر ساعت به همراه 20 ایستگاه با ظرفیت
 400 مترمکعب بر ساعت نیز در برنامه ساخت قرار گرفت که با توجه به پیشرفت
 95 درصدی در مراحل پایانی و انتقال به محل نصب قرار دارند.