میز خبر

۰

زمان انتظار دستگاه‌های حفاری کاهش یافت
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: پارسال حدود ۸۰ درصد ناوگان عملیاتی شرکت، موفق به تکمیل ۱۱۴ حلقه چاه با متراژی بالغ بر ۱۶۴ هزار متر شد و در نتیجه تلاش و همت کارکنان مجرب، زمان انتظار دستگاه‌های حفاری حدود پنج درصد در مقایسه با سال ۹۷ کاهش یافت.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی افزود: این موفقیت با توجه به کیفیت‌بخشی به عملیات حفاری و این موضوع که اوایل سال فعالیت تعدادی از دکل‌های حفاری به سبب قرار گرفتن در سیلاب خوزستان برای مدتی متوقف و بخشی از توان عملیاتی و پشتیبانی در راستای همیاری و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و کمک به ساکنان مناطق شهری و روستایی در معرض سیل به‌کارگیری شد، بسیار بااهمیت بود و امید می‌رود در سال نو به مراتب بیش از این شاهد کاهش زمان انتظار و اجرای موفق پروژه‌های در دست اجرا باشیم.  
وی مدیریت دارایی‌ها و سرمایه‌های شرکت، کنترل و نظارت بر پروژه‌ها و فعالیت‌های جاری و بالا بردن کیفیت خدمات، همسو با مشارکت در کارهای عام‌المنفعه و ارائه خدمات به مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و اظهار کرد: در شرایط کنونی افزون بر نکاتی که در عرصه وظایف ذاتی شرکت مطرح شد، باید با همه توان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت به جامعه مشارکت فعال داشته باشیم.

قدردانی پدافند هوایی ارتش از همکاری پتروشیمی‌ها در مقابله با ویروس کرونا
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به سبب همکاری در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد ضمن اهدای لوحی، از سید امید شهیدی‌نیا، مدیرعامل این سازمان برای تعامل و همکاری با نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
سید امید شهیدی‌نیا در همین راستا، از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، اچ‌اس‌یی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای تلاش شبانه‌روزی و همت عالی ایشان و نیروهای تابع در اجرای برنامه‌های گسترده و فشرده پیشگیری از ویروس کرونا قدردانی کرد.