طرح الحاق به قانون فهرست مؤسسات عمومی غیردولتی عادی بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛ طرح الحاق به قانون فهرست مؤسسات عمومی غیردولتی عادی بررسی می‌شود

 


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: از همان دقایق اولیه‌ مطرح شدن طرح الحاق دو بند به «قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» در صحن علنی مجلس، گفت‌وگوهای لازم با رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت و دیگر دست‌اندرکاران مرتبط با موضوع انجام شد.
مصطفی نخعی درباره طرح الحاق دو بند به «قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی» که هفته گذشته در دستور کار صحن قرار گرفته بود به خبرنگار شانا گفت: فوریت طرح دوفوریتی الحاق دو بند به قانون فهرست نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی رأی نیاورده است.
وی افزود: خوشبختانه از همان دقایق اولیه‌ مطرح شدن طرح یادشده در صحن، گفت‌وگوی لازم با رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازشستگی کارکنان صنعت نفت و دیگر دست‌اندرکاران مرتبط با موضوع انجام شد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: کمیسیون به مباحث و سختی کار در صنعت نفت به‌خوبی آگاهی دارد، از این رو همه طرح و مواردی را که مربوط به شاغلان و بازنشستگان آن باشد با لحاظ این‌گونه متغیرها بررسی خواهد کرد.
نخعی گفت: در بحث این طرح نیز همکاری با مسئولان صنعت نفت و صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در بالاترین شکل وجود خواهد داشت تا منافع شاغلان و بازنشستگان حفظ و صیانت شود.