ثبت نخستین درخواست در سامانه درگاه ملی مجوز جایگاه سوخت

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش خبر داد:

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش خبر داد: ثبت نخستین درخواست در سامانه درگاه ملی مجوز جایگاه سوخت



مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: نخستین موافقتنامه جایگاه عرضه سوخت مایع تمام الکترونیکی از طریق سامانه «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران امید وطن‌خواه درباره اقدام‌های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت در یکپارچه‌سازی و ساماندهی صدور مجوزهای ساخت جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و سوخت مایع  تصریح کرد: به‌منظور شفاف سازی،‌ حذف فرآیند بروکراسی در صدور مجوز و حذف امضاهای طلایی، سامانه‎‌ای با عنوان «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» به آدرس  http://niordc-station.ir/ راه‎ اندازی شد؛ به‌منظور سهولت دریافت مجوز ساخت جایگاه‌ها سی‌ان‌جی و سوخت مایع از سوی متقاضیان و بخش خصوصی، سامانه یادشده  فعال و در دسترس عموم متقاضیان برای استفاده قرار دارد.
وی افزود: در این فرآیند همه درخواست‌های مجوزها و فرآیند ساخت جایگاه‌ها بدون مراجعه به نهادهای ذی ربط و فقط با مراجعه به «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» امکان‌پذیر است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: باوجود این سامانه از مرحله تقاضا تا راه‌‎اندازی دیگر متقاضیان به شرکت‌ها و مناطق زیرمجموعه وزارت نفت مراجعه نخواهند کرد.