پرسپولیس با ۱۰ غایب مقابل فجر سپاسی

فرار تیم‌های سقوط کرده به تهران؛

پنج مسابقه هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که دو تیم سقوط کرده ترجیح دادند بجای شهرهای خود در تهران میزبان حریفان باشند.

پرسپولیس با ۱۰ غایب مقابل فجر سپاسی


 


پنج مسابقه هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه در حالی برگزار می‌شود که دو تیم سقوط کرده ترجیح دادند بجای شهرهای خود در تهران میزبان حریفان باشند.
گفتنی است، پنج مسابقه پایانی لیگ برتر بیست‌ویکم پنجشنبه شب به صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. این در حالی است که تکلیف قهرمانی و تیم‌های سقوط کننده در این فصل مشخص شده و با این حال نیمچه رقابتی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای نایب قهرمانی در جریان است.
مهم‌ترین اتفاق این هفته فرار تیم‌های سقوط کرده شهر خودرو و فجر شهید سپاسی به تهران است؛ این دو تیم ترجیح دادند مسابقه تشریفاتی آخر خود را بجای شهر خود در تهران برگزار کنند که حدس زدن دلیل آن خیلی سخت نیست!
فجر شهید سپاسی ورزشگاه آزادی را برای بازی با  پرسپولیس انتخاب کرده اند ، فجری‌ها که این فصل به لیگ برتر آمده بودند وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشتند و دوباره به لیگ یک برگشتند. به همین دلیل فجر هم انگیزه زیادی برای این مسابقه ندارد. بخصوص اینکه مجتبی سرآسیایی دو هفته پیش فاش کرد که حتی خودش تمایل زیادی برای قبول سرمربیگری این تیم نداشته است! شاید به دلیل همین مسائل و البته فرار از خشم هواداران‌شان پیشنهاد میزبانی به پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی داده‌اند.
پرسپولیس قهرمان 5 دوره لیگ برتر هم وقتی در این فصل کورس قهرمانی را به استقلال باخت
 انگیزه هایش افت کرد ولی برای اینکه به طور قطعی بالاتر از سپاهان در جدول لیگ قرار بگیرد و فاصله امتیازی اش با استقلال قهرمان این فصل کمتر کند به دنبال برد است.
اما مشکل بزرگ پرسپولیس این است که در این بازی 9 بازیکن اصلی خود را به همراه ندارد .  رضا اسدی، حامد لک و علی شجاعی (محروم)، وحید امیری (مصدوم) و مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شر زود تمیروف (حضور در اردوی تیم ملی)، ۹ غایب پرسپولیس در آخرین بازی لیگ بیست و یکم هستند.  ضمن اینکه یحیی گل محمدی نیز که محروم است دهمین غایب پرسپولیس به حساب می آید .
از این رو  کادر فنی پرسپولیس در این مسابقه ترکیبی متفاوت برای پرسپولیس انتخاب خواهد کرد و بازیکنان کمتر بازی کرده را به میدان خواهد فرستاد.
این مسابقه بدون تماشاگر  همه چیزش با تمامی رقابت های دیگر لیگ این هفته فرق دارد. بازی رفت را هم پرسپولیس یک بر صفر برد.