افتتاح دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری یزد

گامی دیگردر تحقق شعار سال؛

در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حرکت در جهت تحقق شعار سال و همچنین تاکید ریاست سازمان ملی استاندارد ایران، دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان یزد افتتاح شد.

 


یزد-اکبرخیرخواه
در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حرکت در جهت تحقق شعار سال و همچنین تاکید ریاست سازمان ملی استاندارد ایران، دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان یزد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، در انتهای بهارامسال، بازگشایی دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان یزد، اولین افتتاحیه محسوب می‎گردد که این مراسم با حضور مدیر و معاونین اداره کل استاندارد استان یزد، مسئولین پارک علم و فناوری و مدیر کلینیک تخصصی صنعت و معدن بسیج مهندسین استان یزد انجام شد.
بر پایه این گزارش، افتتاح دفتراستانداردسازی محصولات دانش بنیان در پارک علم و فناوری شهرستان یزد، از جمله بندهای تفاهم نامه مبادله شده میان اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری استان یزد در ابتدای مراسم است، که این مهم در راستای اجرای بخشی از قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی طرفین محسوب می‎گردد.مدیر کل استاندارد استان یزد در ابتدای مراسم ضمن تاکید بر اینکه، عمل به شعار سال عنوان شده توسط مقام معظم رهبری برای همه یک تکلیف شرعی و قانونی است گفت: هدف از راه اندازی این دفتر در پارک علم و فناوری، تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند استانداردسازی محصولات دانش بنیان و فناوراستان دارالعلم و دارالعباده یزد است.
محمد رضا زارع بنادکوکی همچنین اشاره کرد: استانداردسازی محصولات دانش بنیان و فناور،
مقدمه ای بر تولید صنعتی و ورود گسترده به بازارهای داخلی و خارجی است که این رویه در نهایت تکمیل کننده زنجیره اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.
رئیس پارک علم و فناوری یزد نیزدر این نشست ضمن برشمردن سیاست قابل تقدیر سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه گسترش همکاری‌های علمی، فنی، آموزشی، پژوهشی، و فرهنگی با سایرمراکز گفت:پیشرو بودن اداره کل استاندارد استان یزد نسبت به سایر دوایر در مقوله دانش بنیان و تحقق شعارسال ستودنی است، مضاف بر این که این رویه سبب ایجاد تحرک و انگیزه در دیگران هم محسوب می‎شود.
سید حبیب الله میرغفوری درپایان سخنان خود افزود:تمامی مسئولین و کارکنان پارک علم فناوری یزد با توجه به راه اندازی این دفتر، تمام تلاش خود را در جهت استانداردسازی محصولات شرکت‌های
دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری، بکار خواهند بست.