سرعت اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بندرامیرآباد مطلوب است

سازمان بنادر و دریانوردی:

سازمان بنادر و دریانوردی: سرعت اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بندرامیرآباد مطلوب است



معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، سرعت اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بندرامیرآباد را مطلوب توصیف کرد و گفت:این پروژه توسط کارشناسان فنی و مهندسی این سازمان به دقت نیازسنجی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا اله یار در بازدید از بندرامیرآباد ضمن بررسی روند پیشرفت و چگونگی تخصیص اعتبار به پروژه‌ها و تأمین تجهیزات در حوزه‌های دریایی، بندری و مخابرات الکترونیک، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های زیر بنایی و تأمین تجهیزات بندرامیرآباد با توجه به زمانبندی تعریف شده، مناسب است.
وی با بیان اینکه تحقق حمل و نقل ترکیبی و افزایش توان لجستیکی از اهداف سازمان بنادر در اجرای پروژه‌های بندرامیرآباد است، افزود:
اسکله رو-رو ریلی یکی از پروژه بزرگ ملی و راهبردی است که به رغم محدودیت‌های تحریمی توسط متخصصان داخلی کشور در حال ساخت است؛ این اسکله در آینده نه چندان دور به بهره‏برداری می‌رسد.
اله یار با بیان اینکه تمام پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای این سازمان، تخصصی، مهم و دارای پیوست مطالعاتی است، گفت: تخصیص اعتبار مناسب و به موقع در تسریع و عملیاتی شدن پروژه‌ها حائز اهمیت است.