انتقال و جدایی قطعی حسین‌زاده

انتقال و جدایی قطعی حسین‌زاده

 


امیرحسین حسین‌زاده بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود؛ بازیکن 21 ساله‌ای که قبل از حضور مصطفی آجورلو در راس مدیریت باشگاه استقلال از سایپا به جمع آبی‌پوشان پیوست و توانست نقشی بزرگ در قهرمانی این تیم ایفا کند.
حسین‌زاده در پست وینگر یا هافبک هجومی عملکردی بی‌نظیر را ارائه کرد و به‌واسطه همین عملکرد به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد و حتی مقابل الجزایر دقایقی به میدان رفت.
این هافبک جوان با شرایط خوبی که داشت، به‌طور طبیعی پیشنهادهایی را در جیب دارد. درباره حسین‌زاده اینطور پیش‌بینی می‌شد که او به‌واسطه قرارداد بلندمدتی که با استقلال دارد در جمع آبی‌پوشان ماندگار می‌شود اما در ادامه مشخص شد که در قرارداد او بندی وجود دارد که بر اساس آن می‌تواند با پرداخت مبلغی راهی فوتبال اروپا شود.
ستاره فصل گذشته استقلال با استفاده از بند آزادسازی 250 هزار دلاری باشگاهش را ترک می‌کند. او  از سفارت بلژیک برای ویزا وقت گرفته است.
به‌واسطه همین بند حالا حسین‌زاده اگر بخواهد به فوتبال اروپا برود، به‌راحتی می‌تواند 250 هزار دلار به حساب باشگاه استقلال واریز کند و جدا شود و آجورلو و همکارانش نیز نمی‌توانند مانع او شوند. به‌عبارتی
 لژیونر شدن حسین‌زاده کاملا دست خودش است.
در چنین شرایطی مسئولان باشگاه استقلال با حسین‌زاده درباره ادامه همکاری صحبت کردند اما به نظر می‌رسد او خودش دوست دارد فوتبالش را در 21 سالگی در اروپا ادامه بدهد و علاقه‌مند به همکاری با شارلوای بلژیک است.