یک نبرد داغ و تماشایی

ایران - لهستان؛

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ والیبال در گروه مردان از دیروز، چهارشنبه ۲۹ تیر در شهر بولونیای ایتالیا آغاز شد و ۸ تیم مدعی در این مرحله از رقابت‌ها کار خود را آغاز کردند.

یک نبرد داغ و تماشایی

 


مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2022  والیبال در گروه مردان از دیروز، چهارشنبه 29 تیر در شهر بولونیای ایتالیا آغاز شد و 8 تیم مدعی در این مرحله از رقابت‌ها کار خود را آغاز کردند.
امروز، پنج‌شنبه 30 تیر ماه دو دیدار از مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه تیم‌های فرانسه (چهارم مقدماتی) و ژاپن (پنجم مقدماتی) ساعت 20:30 به مصاف هم می‌روند. تیم ملی والیبال ایران (هفتم مقدماتی) نیز در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی و از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف لهستان (دوم مقدماتی) خواهد
رفت.
تیم‌های ایران و لهستان قبلاً و در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در شهر گدانسک لهستان مقابل ۱۵ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که تیم ملی والیبال کشورمان با درخشش بازیکنان جوان خود موفق به شکست حریف قدرتمند خود با نتیجه 3 بر
 2 شد تا نخستین شکست خانگی لهستان مقابل ایران در تاریخ والیبال رقم بخورد. حالا باید منتظر ماند و دید که این مسابقه حساس در نهایت با چه نتیجه‌ای خاتمه پیدا خواهد کرد.
تیم ملی والیبال لهستان در روزهای گذشته
 14 بازیکن خود برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که بر این اساس الکساندر اشلیوکا، کامیل سمنیوک، توماش فورنال، یاکوب کوچانوفسکی، جاکوب پوپیفتاک، ماتئوش بینیک، کارول بوترین، پاول زاتورسکی، لوکاس کاشمارک، بارتوش کورک، مارسین جانوش، گرگور لوماچ، کارول کلوس و بارتوش بدنوژ
 14 بازیکن عقاب‌ها در این مرحله از رقابت‌ها هستند. لوماچ پاسور با تجربه و 34 ساله تیم ملی لهستان همبازی میلاد عبادی‌پور در تیم اسکرا بلچاتوف در پلاس‌لیگا بوده و شناخت خوبی نسبت به کاپیتان تیم ملی والیبال ایران دارد.
ایران هم با کاپیتان میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست به عنوان قدرتی‌زن دریافت‌کننده، محمد طاهر وادی و فاضل پژومان به عنوان پاسور، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک و محراب ملکی‌سرخی به عنوان مدافع میانی، امین اسماعیل‌نژاد و بردیا سعادت به عنوان قطر پاسور، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور به عنوان لیبرو در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها حضور یافته است.