انفجار مخرب در مدیریت ماست

بر اساس آمارهای موجود از سوی پلیس راهور در هر مقطعی که شاهد افزایش واردات خودرو به کشور بودیم به همان نسبت میزان مرگ و میر در تصادفات کاهش داشته است و این مهر دیگری بر عدم کیفیت خودروهای ساخت داخل است.

انفجار مخرب  در مدیریت ماست

بر اساس آمارهای موجود از سوی پلیس راهور در هر مقطعی که شاهد افزایش واردات خودرو به کشور بودیم به همان نسبت میزان مرگ و میر در تصادفات کاهش داشته است و این مهر دیگری بر عدم کیفیت خودروهای ساخت داخل است.
در همین رابطه اخیرا رئیس پلیس راهور کشور مجددا در اعتراض به
عدم ایمنی خودروهای داخلی بیان داشته است: " خودروی ما نه ملی و نه ایمن است. مگر درون خودروها مواد منفجره تی ان تی بکارگرفته می شود که در تصادف دو خودرو ۹ نفر در آتش انفجار می سوزند و جان خود را از دست می دهند."
این که خودروهای داخلی بی کیفیت و نا ایمن هستند شکی وجود ندارد اما خودرو که جان ندارد خود را بروز کند و یا سطح کیفیتش را بالا ببرد! این وظیفه طراحان و مدیران تولید است که در برنامه تولیدی خود ابتکار عمل و دغدغه کیفیت داشته باشند و بپذیرند که تولید هر یک خودروی نا ایمن مساوی است با مرگ چندین انسان بی گناه که از سر ناچاری و یا نبود نمونه های مشابه و
با کیفیت مجبور به خرید این محصولات است.
درحقیقت تی ان تی اصلی در حوزه مدیریت خودرویی ما منفجر شده و موجش مردم بی گناه گرفته است و مدام در حال پرداخت هزینه های مالی و جانی در این عرصه هستند.درحالی که می توان با مدیریت صحیح در امر واردات علاوه بر مدیریت بازار و ارتقای ایمنی جان مردم، زمینه را برای رقابتی سالم و سازنده در عرصه صنعت خودروسازی فراهم ساخت.
ادامه چنین روندی جان مردم را به خطر می اندازد و صنعت خودروسازی را در این باتلاق کنونی فروتر خواهد برد.