استقلال بازی سختی مقابل گل گهر خواهد داشت

ستار همدانی بازیکن سابق تیم استقلال :

ستار همدانی بازیکن سابق تیم استقلال : استقلال بازی سختی مقابل گل گهر خواهد داشت

استقلال بازی سختی مقابل گل گهر خواهد داشت


استقلال و گل گهر سیرجان امروز برگزار کننده یکی از بازی مهم و حساس هفته هفتم لیگ برتر خواهند بود .
در خصوص این بازی ستار همدانی بازیکن سابق تیم استقلال گفت : طبیعی است که استقلال بازی سختی مقابل گل گهر خواهد داشت ، برای استقلال هر بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به هرحال امیدوارم یک بازی جذاب و دیدنی را شاهد باشیم و استقلال در کل لیگ امسال بتواند هوادارانش را راضی نگه دارد.
وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند روند هجومی خوب خودش در دو بازی قبلی مقابل پیکان و نساجی  را در بازی مقابل گل‌گهر نیز ادامه بدهد، عنوان کرد: گل گهر تیم بسیار سخت و دونده‌ای است. آن‌ها با برنامه هستند و از نظر فنی کیفیت بالایی دارند. کادر فنی این تیم بسیار با تجربه است. درک فنی این تیم بالاتر است و مطمئنا استقلال کار سختی خواهد داشت.
همدانی افزود: کادرفنی استقلال در فوتبال ما تازه کار است و برای اینکه شناخت کافی پیدا کند نیاز به زمان دارد. باید این فرصت را به ساپینتو داد که بتواند ایده‌ها و تفکرات خودش را نسبت به مجموعه‌اش پیاده کند. او نشان داده که شناخت بهتری پیدا کرده و قاعدتا درک متقابل در تیم می‌تواند کمک کند تا استقلال بازی روانتری را به نمایش بگذارد. باید به استقلال امیدوار بود. باید زمان داد و چند هفته‌ای بگذرد تا بتوانیم نظر کامل و جامعی بدهیم.
هافبک سابق استقلال در مورد شرایط هجومی این تیم در دو بازی اخیر مقابل پیکان و نساجی، گفت: هم پیکان و هم نساجی جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند. هر دو از ساختار مناسبی برخوردار هستند و نمی‌توانیم بگوییم حریفان استقلال ضعیف ظاهر شدند. استقلال واقعا به وحدت تاکتیکی لازم نزدیکتر می‌شود. تعطیلات هم کمک می‌کند تا ضعف‌ها را پوشش بدهند تا با شرایط بهتری در ادامه لیگ حضور پیدا کنند.
همدانی تصریح کرد: اما این بردها نباید باعث شود چشم‌هایش را روی ضعف‌ها ببندد و آن‌ها را نبیند. همچنان در خط هافبک مشکلاتی وجود دارد. هنوز تیم در گردش توپ آنطور که باید و شاید نتوانسته انسجام لازم را به دست بیاورد. در طراحی حملات، حفظ توپ و درصد مالکیت مهم است. در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و امیدوارم آن‌ها را در این مدت حل کرده باشند تا شاهد تیمی با مالکیت و گل‌های بیشتر باشیم.