تیراندازی در خیابان رازی زاهدان

۲ تن کشته و چندین نفر زخمی شدند؛

در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله کردند و آن را به رگبار بستند.

تیراندازی در خیابان رازی زاهدان

 در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله کردند و آن را به رگبار بستند.
به گزارش ایرنا به نقل از منابع آگاه در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری  و عابران مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.
گفته می شود افراد مسلح ضمن به رگبار بستن کلانتری همچنین تعدادی کوکتل مولوتف به سمت کلانتری پرتاب کردند.
یک نمازگزار در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:  تعدادی از نمازگزاران  بعد از اقامه نماز به سمت کلانتری ۱۶  هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است.
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.
همچنین به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهردیروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد.
گزارش‌ها از کشته شدن شدن حداقل ۲ تن و زخمی شدن چند ده نفر در این تیراندازی خبر می‌دهد. یک ماشین آتش نشانی، یک پایگاه اورژانس و یک بانک توسط اشرار مسلح به آتش کشیده شدند.
در میدان کشاورز و بازار مشترک و جمعه بازار نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد. یک نانوایی در نزدیکی خیابان جام جم زاهدان نیز مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.