نتیجه نه ، هماهنگی و کارهای تاکتیکی مهم بود

مرتضی یکه کارشناس فوتبال :

مرتضی یکه کارشناس فوتبال در خصوص پیروزی تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر برابر نیکاراگوئه در یک دیدار تدارکاتی گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش توانست نیکاراگوئه را شکست دهد. دیداری که بیشتر از آنکه

نتیجه نه ، هماهنگی و کارهای تاکتیکی مهم بود


 


مرتضی یکه کارشناس فوتبال در خصوص پیروزی تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر برابر نیکاراگوئه در یک دیدار تدارکاتی گفت: همانطور که پیش بینی می‌شد تیم ملی با هدایت کارلوس
کی روش توانست نیکاراگوئه را شکست دهد. دیداری که بیشتر از آنکه
نتیجه اش برای کی روش اهمیت داشته باشد هماهنگی تیمی و کارهای تاکتیکی برای او مهم بود. سرمربی تیم ملی به دنبال این است تا در دیدار برابر تونس که آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی کشورمان قبل از حضور در جام جهانی است کاملاً نقاط ضعف را از بین برده و یک تیم قدرتمند را آماده حضور در جام جهانی کند.
وی افزود : این برد اگر چه برای کسی خیلی مهم نبود اما روحیه بازیکنان ما را بالا برد و آنها با شرایط بهتری به مصاف تونس و سپس به دیدار برابر انگلیس در اولین بازی از مرحله گروهی خواهند رفت. دیدار تونس هم برای تیم ملی مفید است. کی روش شاید ترکیب اصلی را مقابل این تیم به میدان بفرستد تا بتواند ضعف‌ها را پوشش داده و بازیکنان را از هر لحاظ آماده دیدار برابر انگلستان کند.
وی اضافه کرد : با شناختی که
 کی روش از بازیکنان داخلی و خارجی دارد مطمئناً او ترکیب اصلی را به دست آورده و می‌داند چه کسانی را مقابل انگلستان به میدان بفرستد. او سال‌ها در فوتبال ایران بوده، تجربه بالایی دارد و شناخت ۸ ساله او از خصوصیات اخلاقی بازیکنان و مسائل فنی آنها در زمین باعث شده تا او به خوبی با جو تیم ملی و بازیکنانش آشنا باشد.
وی  در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می‌تواند به مرحله بعد صعود کند گفت: حریفان سختی در گروه ما هستند. البته آنها هم از تیم ما می‌ترسند و می‌دانند که اگر اشتباه کنند پشیمان خواهند شد.