تیم ملی بدون بازیکنان لژیونر قدرت و کیفیت ندارد

سعید مراغه‌چیان کارشناس فوتبال:

سعید مراغه‌چیان کارشناس فوتبال: تیم ملی بدون بازیکنان لژیونر قدرت و کیفیت ندارد



سعید مراغه‌چیان کارشناس فوتبال درباره دیدار ایران و نیکاراگوئه که بدون حضور لژیونرهای ایرانی به برتری یک بر صفر تیم ملی منجر شد گفت: ما بازی تاکتیکی خوبی از تیم ملی ندیدیم. تیم ملی بدون بازیکنان لژیونر قدرت و کیفیت ندارد. اگر لژیونرها نبودند در جام جهانی چه کار می‌کردیم؟ ما موقعیت زیادی در طول بازی خلق نکردیم و حتی نیکاراگوئه در مواقعی بهتر از ما بود.
وی در واکنش به اینکه بعد از حضور لژیونرها کدام یک از بازیکنان شاغل در داخل کشور می‌توانند در تیم ملی به میدان بروند؟ گفت: به نظرم دروازه‌بان‌ها که از لیگ برتر هستند و یکی، دو نفر دیگر از خط دفاعی اما در سایر پست‌ها لژیونرها به میدان می‌روند. به نظرم ترکیب تیم ملی مشخص است.
این کارشناس فوتبال با بیان اینکه "لژیونرهای فوتبال ایران سطح فنی بالایی دارند،" گفت: بازیکنان شاغل در اروپا با مربیان خارجی کار می‌کنند و تجربه خوبی به دست آورده‌اند. تیم ملی با حضور این بازیکنان بهتر خواهد شد و امیدواری ما بیشتر می‌شود. البته برابر هر سه رقیب خودمان ضعیف‌تر هستیم.
وی  با اشاره به بازی تدافعی تیم ملی گفت: من بازی تدافعی را نمی‌پسندم. دوست دارم تیم ملی تهاجمی بازی کند اما این اتفاق هم در جام جهانی ممکن نیست!