برگزاری همزمان کاپ تنیس روی میز و جشن سالگرد کنفدراسیون آسیا

برگزاری همزمان کاپ تنیس روی میز و جشن سالگرد کنفدراسیون آسیا



کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا طی روزهای آینده همزمان برگزار کننده جشن سالگرد این فدراسیون و دوره جدید مسابقات کاپ آسیا خواهد که نمایندگان ایران هم در آن شرکت خواهند داشت.
گفتنی است، سی و سومین دوره رقابت‌های کاپ آسیا طی روزهای
۲۶ تا ۲۸ آبان ماه (۱۷ تا ۱۹ نوامبر) به میزبانی بانکوک برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها از جمله رویدادهای سالیانه در تقویم کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا (ATTU) است که هر سال با حضور ۱۶ بازیکن برتر در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود.
شرکت کنندگان در این مسابقات بازیکنانی منتخب ATTU هستند، نوشاد عالمیان هم تنها بازیکن ایرانی حاضر در دوره جدید مسابقات کاپ آسیا است که به منظور حضور در این رقابت‌ها عازم بانکوک می‌شود.
نیما عالمیان و امیرحسین هدایی هم بازیکنان ایرانی در فهرست
 رزروی های کاپ آسیا بودند اما در نهایت فرصت ورود به فهرست اصلی این رقابت‌ها را به دست نیاوردند.کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا امسال کاپ آسیا را همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس این کنفدراسیون برگزار خواهد کرد. به همین منظور مراسم جشنی پیش بینی شده و از روسای تمام کشورهای عضو هم دعوت شده تا در آن حضور داشته باشند.
مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان هم از جمله افراد دعوت شده به مراسم جشن نیم قرن فعالیت ATTU است. وی ۲۵ آبان ماه برای حضور در این مراسم و همچنین پیگیری کاپ آسیا و عملکرد نوشاد عالمیان در آن راهی بانکوک می‌شود.