رئیس جمهور: پاداشت شهید سلیمانی پاسداشت همه ارزش های الهی است

در اجتماع بزرگ مردمی پاسداشت سوم سالگرد سردار دلها؛

رئیس جمهور: پاداشت شهید سلیمانی پاسداشت همه ارزش های الهی است




 رئیس جمهور در سومین سالگرد شهادحاج قاسم سلیمانی گفت:بدون تردید پاداشت قهرمان ملی و قهرمان امت اسلامی پاسداشت همه
ارزش های الهی است . گرامیداشت شهید سلیمانی چهره جهانی مبارزه با استکبار و ترویسم و تجلیل از همه خوبی است.
به گزارش  ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اجتماع بزرگ مردمی پاسداشت سومین سالگرد سردار دلها در مصلای امام خمینی(ره) تهران گفت: یاد و خاطره شهید بزرگوار و قهرمان مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی را گرامی می داریم و به روح بلندش دورد می فرستیم و از همه ملت بزرگ قهرمان ایران به ویژه جوانان برای گرامیداشت یاد خاطره قهرمان ملی به عنوان خدمتگزار مردم سپاسگزارم .
رئیس جمهور در این مراسم که اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، جانبازان، میهمانان بین‌المللی، سفرای کشورها، مسئولان عالی کشوری و لشکری و شخصیت‌های بین‌المللی حضور دارند، اظهار داشت: بدون تردید پاداشت قهرمان ملی و قهرمان امت اسلامی پاسداشت همه ارزش های الهی است. گرامیداشت شهید سلیمانی چهره جهانی مبارزه با استکبار و ترویسم و تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت و بیزاری‌ از ظلم و استکبار و نظام سلطه است.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه وجود انسان های تحول خواه و عدالت خواه مایه بقا و میدان داری این میدان است، افزود: ما از سویی بسیار مصیبت زده هستیم  زیرا یک سردار سرافزار را از دست دادیم اما از طرفی بسیار مفتخر و سربلندیم که شهید سلیمانی شخیصتی بود که نه فقط به ملت ایران بلکه به ملت های مسلمان در جهان فکر می کرد.