ساپینتو بعد از ۱۴ مسابقه هنوز تیمش را نشناخته است

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

ساپینتو بعد از ۱۴ مسابقه هنوز تیمش را نشناخته است


حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی هفته پانزدهم مقابل تراکتور گفت : ساپینتو بعد از 14 مسابقه هنوز تیمش را نشناخته است تا از بازیکنان به صورت ثابت استفاده کند. همین باعث تزلزل تیم شده و نمایش خوبی هم در زمین ندارد. ضمن اینکه استقلال بعد از رسیدن به گل، به لاک دفاعی می‌رود تا حفظ گل کند اما این خوب نیست. تیم‌های بزرگ نباید اینطور باشند. بعد از هر گلی که می‌زنند باید به کار هجومی خودشان ادامه بدهند.
وی افزود: حدود 8 سال پیش هم استقلال ترافیک مهاجم داشت به همین خاطر تیم ثبات پیدا نمی‌کرد. فوتبال اینطور نیست که مهاجمان زیادی بیاورید و هر بار از یکی استفاده کنید. این اتفاق تیم را خراب می‌کند. زمان رایکوف، ما 6 مهاجم داشتیم. او از این مهاجمان به صورت نوبتی استفاده نمی‌کرد. هر کدام خوب بازی می‌کردند به کارشان در تیم ادامه می‌دادند.
وی با اشاره به اهمیت بازی امروز مقابل تراکتور گفت: در این بازی احتمال شکست هم وجود دارد. تا وقتی در یک تیم ثبات وجود نداشته باشد نمی‌توان در مورد نتایجش مطمئن بود. استقلال و پرسپولیس در تبریز کار ساده‌ای ندارند و اگر تماشاگر باشد کارشان سخت‌تر هم می‌شود.