واگذاری ۳۰ واحد مسکن خیر ساز به نیازمندان در اصفهان

واگذاری ۳۰ واحد مسکن خیر ساز به نیازمندان در اصفهان



اصفهان-راعي
موسسه خیریه امام حسین (ع) با مشارکت مشاوران و داوطلبان اجتماعی حوزه مسکن تاکنون بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی در سطح استان اصفهان تکمیل و به مددجویان واجد شرایط واگذار کرده است.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان،  مهدی رقایی ، گفت: موسسه خیریه امام حسین(ع) طی چهار دهه فعالیت خود بیش از ۱۵۰۰۰ خانوار را
تحت پوشش قرار داده است که با توجه به نقش راهبردی مسکن در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار می‏باشد.
قائم مقام موسسه خیریه امام حسین(ع) اصفهان با اشاره به وظایف خیریه افزود:خیریه امام حسین(ع) یک نهاد مردمی با تکیه بر توانمندی‌های افراد نیکوکار است که در حوزه تامین مسکن پایدار و مقاوم در اصفهان فعالیت دارد.
رقایی با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰ تا۳۰ نفر به خیریه امام حسین(ع)مراجعه می کنند، گفت:طی 9 ماهه امسال 242 مورد پرونده  شامل
رهن منزل، خرید و تعمیر و بازسازی منزل در خیریه مسکن امام حسین (ع) رسیدگی شده است حوزه مسکن خاطر نشان کرد:کمک به ودیعه مسکن، کمک به تکمیل ساخت و ساخت مسکن از اقدامات این مؤسسه خیریه است که طی چهار دهه تا کنون با کمک خیران توانسته نتایج خوبی را در تامین مسکن نیازمندان رقم بزند.
رقایی درباره گزینش افراد نیازمند، توضیح داد:در گزینش مددجویان و نیازمندان حوزه های مختلف مسکن، اگر شخص مورد تایید بود، با وی تماس گرفته می‏شود که بعد از بارگذاری مدارک لازم و بررسی محقق، در کمیته خیرات میزان نیاز افراد مشخص می‏شود و در نهایت در مرحله پرداخت خیران قرار می‏گیرد.
وی با اشاره به اینکه کمک‎های این خیریه به روش‏های مختلف است، گفت:بخشی از کمک ها در قالب چهارشنبه های صبح است که هر هفته رقم 150 میلیون تومان برای افراد نیازمند جمع آوری می شود.
قائم مقام موسسه خیریه امام حسین(ع) با تاکید بر ضرورت معرفی فعالیت این خیریه در حوزه مسکن، گفت: به طور قطع هرچه این خیریه و نوع فعالیت آن معرفی شود، می توان میزان کمک بیشتری در این حوزه برای مددجویان خود جذب کنیم.