روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‎شود

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه های پارس جنوبی در جهت تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدامات شاخص و نوآورانه، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از پالایشگاه های پارس جنوبی فراورش می‎شود.

 


بوشهر- خبرنگار آفرینش
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه های پارس جنوبی در جهت تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدامات شاخص و نوآورانه، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از پالایشگاه های پارس جنوبی فراورش  می‎شود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در تماس تصویری زنده با دکتر مخبر، معاون اول ریاست جمهوری، مهندس اوجی، وزیر نفت و دکتر چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع با حداکثر ظرفیت و با شرایط ایمن و پایدار، در سخت ترین شرایط عملیاتی در حال تولید پایدار گاز هستند.
باهوش در ادامه بیان کرد: تمام یگان‎ها و واحدهای عملیاتی مستقر در پارس جنوبی در دریا و خشکی و در یکی از بزرگترین مراکز استخراج و فراورش گاز
 ( مجتمع گاز پارس جنوبی) خالصانه و جهادگونه برای تامین رفاه، عزت و سربلندی مردم عزیز کشورمان بی وقفه و به صورت شبانه روزی در تلاش هستند.
باهوش در ادامه تصریح کرد: با تکیه برتوان و دانش بومی فرزندان ایران اسلامی، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز سراسر پالایشگاه‎های مجتمع گاز پارس جنوبی فراورش می‎شود.
وی در این تماس زنده تصویری ادامه داد: امیدواریم ملت همیشه قهرمان و سرافراز ایران اسلامی با مصرف بهینه خادمان و سربازان خط مقدم تولید پایدار گاز را یاری نمایند تا ان‎شاءالله با یاری خداوند منان از این روزهای سخت عبور نمائیم.