مسابقات لیگ با ۳۰ درصد ظرفیت تماشاگران برگزار می‌شود

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال :

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال : مسابقات لیگ با ۳۰ درصد ظرفیت تماشاگران برگزار می‌شود


منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در حاشیه قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درباره حضور تماشاگران در استادیوم‌ها گفت: بر بنا بر دستور ریاست فدراسیون فوتبال، کارگروه فرهنگی وساماندهی هواداران با توجه به حضور تماشاگران تشکیل شد، همه باشگاه‌ها و مردم از ما مطالبه داشتند که بازی‌ها با توجه به شرایط موجود با تماشاگر برگزار شود. جذابیت فوتبال با تماشاگر است و اگر هواداران نباشد فوتبال جذابیتی ندارد.
وی افزود: با تمهیدات دستگاه‌های زیربط مقرر شد که بازی‌های لیگ از این هفته با حضور تماشاگران برگزار شود و جلسات متعددی در کارگروه فرهنگی و ساماندهی هواداران تشکیل شده تا حضور هواداران با شرایط مناسبی همراه باشد، استادیوم ها باید از نظر مسائل رفاهی استانداردهای لازم را داشته باشند و ورزشگاه‌ها و باشگاه‌هایی که این استانداردها را دارند بازی‌هایشان با تماشاگر برگزار می‌شود.
وی درباره ظرفیت حضور تماشاگران هم تصریح کرد: ظرفیت حضور هواداران به وضعیت باشگاه‌ها بر میگردد، به عنوان مثال بازی استقلال و ملوان در استادیوم آزادی با ظرفیت ۳۰ درصد برگزار می‌شود، چون طبقه دوم و چند جایگاه پایین در دست بازسازی است و نزدیک به ۳۰ هزار نفر بازی برگزار می‌شود.
قنبرزاده خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا تاکید دارند که زیرساخت‌ها آماده باشد و برای حضور بانوان باید زیرساخت‌هایی که با فرهنگ عمومی ما همخوانی داشته باشد، باید مهیا باشد. به همین خاطر بازی‌‎های لیگ فعلا با حضور آقایان برگزار می‌شود و امیدواریم به سمتی برویم که بانوان نیز حضور داشته باشند.