برف‌روبی معابر منطقه چهار اراک توسط ۱۵۰ نیروی اجرایی و امانی

شهردار منطقه چهار اراک:

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، عباس فضلعلی شهردار منطقه چهار اراک در خصوص عملکرد منطقه طی بارش برف اخیر، گفت: با توجه به بارش‌های اخیر زمستانی، واحد اجرایی شهرداری منطقه چهار با تمام توان و قدرت و امکانات ماشین آلات در اختیار به برف‌روبی و بازگشایی معابر پرداخت.

 


اراک-خبرنگار آفرینش
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، عباس فضلعلی شهردار منطقه چهار  اراک در خصوص عملکرد منطقه طی بارش برف اخیر، گفت: با توجه به بارش‌های اخیر زمستانی، واحد اجرایی شهرداری منطقه چهار با تمام توان و قدرت و امکانات ماشین آلات در اختیار به برف‌روبی و بازگشایی معابر پرداخت.
عباس فضلعلی در ادامه گفت: با توجه به شروع بارش برف، کلیه نیروی امانی شهرداری منطقه چهار به همراه نیروهای خدمات رسان سازمان مدیریت پسماند اقدام به برف‌روبی، پاکسازی، نمک پاشی معابر نمودند.
وی افزود: در ساعات اولیه با توجه به ضرورت و اولویت معابر اصلی بازگشایی و پاکسازی شد که این اقدام با یک دستگاه کامیون تک، یک دستگاه گریدر و لودر و سه دستگاه ماشین تک و جفت هم چنین ۵ دستگاه خاور صورت گرفت.
وی ادامه داد: برای اجرای این پاکسازی در حدود ۱۵۰ نفر نیروی امانی و پسماند به صورت ۲۴ ساعته اقدام به پاکسازی معابر اصلی و فرعی درجه اول برای تسهیل عبور و مرور شهروندان خدمت رسانی می‌کردند.
فضلعلی شهردار منطقه چهار اراک خاطر نشان ساخت: پس از پاکسازی معابر اصلی با توجه به کمبود ماشین آلات و حجم بالای بارش برف و همچنین برودت هوا، نیروهای امانی با امکانات محدود اقدام به پاکسازی معابر و کوچه های خیابان جهانگیری، شهرک پردیس ۲، شهرک قایم و
 ۱۲ متری سعادت نمودند . وی در پایان افزود: عملیات پاکسازی و بارگیری برف هم چنان در محله های مختلف منطقه چهار شهرداری ادامه دارد.