ادعای سرمربی تیم ملی روسیه: بازی با تیم ملی ایران قطعی نشده است

ادعای سرمربی تیم ملی روسیه: بازی با تیم ملی ایران قطعی نشده است


سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه می‌گوید برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران قطعی نیست و این روزها ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد!
به گزارش مهر، چندی پیش بود که در پی سفر وزیر ورزش روسیه به ایران و توافق فدراسیون‌های فوتبال دو کشور مقرر شد تیم ملی ایران روز سوم فروردین ۱۴۰۲ در دیداری تدارکاتی به مصاف روسیه برود.
ورزش روسیه و به ویژه تیم ملی فوتبال این کشور از زمان حمله نظامی به اوکراین، از مسابقات و رویدادهای بین المللی حذف شد و این تیم حتی شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.
امیر مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرگزاری ریانووستی روسیه تایید کرد که این بازی روز سوم فروردین برگزار می‌شود. همچنین رسانه‌های این کشور به نقل از فدراسیون روسیه خبر دادند که برگزاری بازی در ایران قطعی است.
با این حال «والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.کارپین در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که واکنشی نسبت به خبر اعلام بازی تدارکاتی با ایران نداشته چون اعتقاد دارد هنوز بر سر همه چیز توافق صورت نگرفته است! این مربی همچنین اعلام کرد که تیم ملی ایران را در جام جهانی دنبال نکرده است!