در دولت سیزدهم، ساخت و تکمیل ۱۲ پروژه درمانی با برآورد ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شد

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان:

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان: در دولت سیزدهم، ساخت و تکمیل ۱۲ پروژه درمانی با برآورد ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شد


گرگان-قهرمان
رمضان زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه این استان در حوزه تامین زیرساختی درمانی تامین اجتماعی جزو پنج استان کم برخوردار کشور است، گفت:در دولت سیزدهم، ساخت و تکمیل
۱۲ پروژه درمانی با برآورد ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شد.
رمضان زینلی در مراسم افتتاح متمرکز ویدئو کنفرانسی پروژه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی در گرگان اظهارداشت:طرح‌های حوزه درمان تامین اجتماعی گلستان شامل درمانگاه بندرگز، افزایش 50 تخت و بهسازی واحد تغذیه بیمارستان حکیم جرجانی گرگان با اعتبار 164 میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اینکه این استان در حوزه تامین زیرساختی درمانی تامین اجتماعی جزو پنج استان کم برخوردار کشور به شمار می‌رود، گفت:در دولت سیزدهم، ساخت و تکمیل 12 پروژه درمانی با برآورد 700 میلیارد تومان مصوب شد که اجرا و بهره برداری از آن ها نقش به‌سزایی در تامین عدالت درمانی دارد.
مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان افزود:تاکنون 3 طرح از این مصوبه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و بقیه هم در دست انجام است.
به گفته وی، جمعیت برخوردار و جامعه هدف تامین اجتماعی در گلستان حدود 870 هزار نفر معادل 49 درصد از مردم این استان بوده که از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، 50 تخت پیشرفته در قالب هتل سلامت و بهسازی واحد تغذیه آن با اعتبار 114 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.
این مسئول افزود:درمانگاه تامین اجتماعی بندرگز نیز از اول بهمن امسال به صورت آزمایشی در زمینی به مساحت هزار و 600 متر مربع با اعتبار 50 میلیارد تومان راه‌اندازی شده و روزانه به حدود 100 نفر از بیماران و مراجعه‌کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
علی محمد زنگانه استاندار گلستان هم در این مراسم با تقدیر از خدمات مدیریت درمان، تامین اجتماعی و بیمه سلامت در استان گفت:100 درصد تعهدات سفر ریاست جمهور به استان گلستان مربوط به سال 1401، اجرایی شده است.
استاندار گلستان اظهار کرد:بسیاری از پروژه‌های مصوب سفر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده‎اند و شاهد افتتاحات این پروژه ها هستیم.