تیمی که شجاعانه بازی کند ، برنده می شود

حمید درخشان کارشناس فوتبال :

حمید درخشان کارشناس فوتبال در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال که روز یکشنبه برگزار می شود ، گفت : به نظر من این بازی یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین بازیهای چند سال اخیر دو تیم خواهد شد ، چرا که هر دو تیم شرایط مناسبی دارند و تقریباً در نتیجه‌گیری مساوی بوده‌اند. بازی قبل از دربی را هم هر دو تیم برده‌اند.

تیمی که شجاعانه بازی کند ، برنده می شود

حمید درخشان کارشناس فوتبال در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال که روز یکشنبه برگزار می شود ، گفت : به نظر من این بازی یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین بازیهای چند سال اخیر دو تیم خواهد شد ، چرا که هر دو تیم شرایط مناسبی دارند و تقریباً در نتیجه‌گیری مساوی بوده‌اند. بازی قبل از دربی را هم هر دو تیم برده‌اند. به نظرم این بازی با همه بازی‌های دیگر متفاوت است و تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد و شجاع‌تر بازی کند برنده دربی خواهد شد.
وی در مورد اینکه به نظر او در این مسابقه استقلال شجاع‌تر است یا پرسپولیس گفت: این مسئله به روز و ساعت مسابقه برمی‌گردد که ببینیم کدام تیم از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری در میدان حاضر
می شود.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود برنده دربی قهرمان لیگ خواهد شد، عنوان کرد: این مسئله درست نیست. شانس قهرمانی هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان تقریباً برابر است. ممکن است  تیمی دربی را برنده شود و مقابل یک تیم ته جدولی پیروز نشود.
وی در مورد خاطراتش از دربی‌هایی که در آن حضور داشته است، گفت: من در 5 یا 6 دربی سرمربی پرسپولیس بوده‌ام و در چندین دربی هم به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته‌ام. هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی استقلال را 3 بر صفر برده‌ام. در زمانی که مربی بودم تیم استقلال ناصر حجازی خدابیامرز را 3 بر صفر شکست دادم.  همچنین در یک دربی استقلال با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی را 2 بر یک بردم البته من با قلعه‌نویی دوستی و رفاقت  دیرینه دارم و رفاقت‌مان به زمان حضور در قطر برمی‌گردد.
وی افزود: در مسابقه‌ای هم که تیم استقلال را با قلعه‌نویی شکست دادیم همه می‌گفتند پرسپولیس 3-4 گل در آن دربی می‌خورد چون چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و شرایط تیم اصلاً خوب نبود اما ما 2 بر یک پیروز شدیم.