استقلال به تفکرات ساپینتو باخت

محمود کلهر کارشناس فوتبال :

محمود کلهر کارشناس فوتبال در خصوص بازی پرسپولیس و استقلال گفت : به نظر من در این بازی کادر فنی پرسپولیس آنالیز خوبی از حریف داشت و بسیار بهتر و هوشمندانه عمل کرد و به همین دلیل به پیروزی رسید.

استقلال به تفکرات ساپینتو باخت

محمود کلهر کارشناس فوتبال در خصوص بازی پرسپولیس و استقلال گفت : به نظر من در این بازی  کادر فنی پرسپولیس آنالیز خوبی از حریف داشت و بسیار بهتر و هوشمندانه عمل کرد و به همین دلیل به پیروزی رسید.
وی افزود : در بازیهای بزرگ نقش کادر فنی اهمیت زیادی دارد ، از این رو  نباید از عملکرد خوب کادر فنی پرسپولیس غافل شویم و انصافا پرسپولیس از هر لحاظ بهتر از حریف بود. آنالیز بسیار خوبی از تیم استقلال صورت گرفته بود و باید به کادر فنی پرسپولیس تبریک گفت.
وی با اشاره به تعویض‌های سرخپوشان در دربی، گفت: از زمان حضور عیسی آل‌کثیر روند پرسپولیس کاملا تغییر کرد اما در طرف مقابل کادر فنی استقلال کاملا بی‌برنامه تعویض کرد.
وی با انتقاد از رفتار ساپینتو گفت: استقلال در دربی به تفکرات و رفتارهای غیرحرفه‌ایی او باخت. ساپینتو آرامش بازیکنان استقلال را کاملا برهم زد و برخلاف او کادر فنی پرسپولیس با آرامش خود به تیم کمک زیادی کردند.
وی تاکید کرد: باشگاه‌های ما دنبال مربیان خارجی می‌روند که نه سطح خوبی دارند و نه می‌توانند از نظر اخلاقی چیزی به بازیکنان ما اضافه کنند. متاسفم که مربیان با استعداد ایرانی پشت این مربیان ضعیف و کارنابلد مانده‌اند و باید از خانه بازی‌ها را تماشا کنند.
وی در خصوص اینکه بهترین بازیکن زمین از نظر او چه کسی بود، گفت: بازیکنان بیشتر بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند وتوانستند هماهنگ عمل کنند ، اما در کنار عملکرد بسیار خوب آل‌کثیر باید بگویم دو مدافع وسط پرسپولیس و به ویژه علیرضا بیرانوند که یک نعمت است بهترین بازیکنان زمین بودند.