پیروزی در دربی به اندازه قهرمانی ارزش دارد

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس:

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل تیم استقلال گفت: بازی تقریبا متعادل دنبال شد. در نیمه نخست هر دو تیم دنبال این بودند تا بیشتر همدیگر را محک بزنند اما بعد از گلی که پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند، شرایط کمی متفاوت شد.

حسین عبدی پیشکسوت پرسپولیس  با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل تیم استقلال گفت: بازی تقریبا متعادل دنبال شد. در نیمه نخست هر دو تیم دنبال این بودند تا بیشتر همدیگر را محک بزنند اما بعد از گلی که پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند، شرایط کمی متفاوت شد.
وی افزود: این بازی از هیجان بالایی برخوردار بود و به همین خاطر این هیجان برخی اوقات ممکن است به کیفیت بازی بیافزاید و برخی اوقات هم باعث کاهش کیفیت دربی می‌شود. این موضوع به نظر من باعث شد تا کیفیت دربی کمی پایین بیاید اما واقعا هیجان بازی موجب شد تا بازی دلچسبی را شاهد باشیم.
وی اضافه کرد: پرسپولیس به خوبی بازی را کنترل کرد و راه‌های ارتباطی را با بازیکنان تاثیرگذار این تیم بست. به همین خاطر استقلال در خط حمله قدرت لازم را نداشت و در نهایت هم با تمرکز زیاد بازی را برد. یحیی گل‌محمدی واقعا حرفه‌ای عمل کرد تا تیمش این بازی را ببرد.