فعلا سکوت می کنم

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران:

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در واکنش به انتشار خبر مذاکره فدراسیون بسکتبال ایران با مربی ترکیه‌ای برای هدایت این تیم گفت : فعلا حرفی ندارم و تنها به خاطر احترامی که به رسانه‌ها دارم، پاسخگوی این تماس هستم.

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران  در واکنش به انتشار خبر مذاکره فدراسیون بسکتبال ایران با مربی ترکیه‌ای برای هدایت این تیم گفت : فعلا حرفی ندارم و تنها به خاطر احترامی که به رسانه‌ها دارم، پاسخگوی این تماس هستم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط جدید از فدراسیون بسکتبال ایران شکایت خواهد کرد یا خیر ادامه داد: فعلا تصمیمی نگرفته‌ام چرا که احساس می‌کنم نیاز در حال حاضر به آرامش است اما برای تیم ملی بسکتبال ایران در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به اهدافی که دارند برسند.
وی اضافه کرد : در روزهای گذشته تماس‌هایی از سوی فدراسیون داشته‌ام که با جواد داوری هم صحبت کردم. در مورد مفاد مذاکره و آنچه صحبت شد فعلا نمی‌توانم صحبت کنم اما منتظر هستم تا همه چیز مشخص و نهایی شود تا در نهایت تصمیم خود را بگیرم.
گفتنی است سایت فدراسیون ترکیه در مطلبی از پیشنهاد فدراسیون بسکتبال ایران به مربی کنونی تیم ملی این کشور خبر داد و نوشت: هاکان دمیر واکنش مثبت به این درخواست داشته است، این در شرایطی است که در یکی از بندهای قرارداد سعید ارمغانی ذکر شده بود که در صورت صعود تیم ملی به جام‌جهانی، قرارداد وی تمدید خواهد شد و باید دید واکنش طرفین به این ماجرا چه خواهد بود.