آبرسانی به ۲۳۵۰ واحد مسکن اقدام ملی در زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی واحدهای طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن در شهرک "زنگان شهر" زنجان انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به بیش از 2 هزار واحد مسکونی واحدهای طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن در شهرک "زنگان شهر" زنجان انجام شد.
علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر به ایلنا در زنجان، اظهار کرد: این طرح در مجموع با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در حال اجرا بوده و در فاز اول پروژه به بیش از 2 هزار واحد مسکونی آبرسانی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: عملیات احداث خط انتقال برگشت از مخزن 4 شرقی شهر زنجان برای تامین آب زون تحت پوشش مخزن 4 شرقی این شهر که 50 درصد از مساکن ملی زنگان شهر را پوشش می دهد به طول 8 کیلومتر و با اعتبار 600 میلیارد ریال انجام شد.
وی، تصریح کرد: در فاز بعدی این پروژه باقیمانده مساکن طرح اقدام ملی در شهرک زنگان شهر نیز آبرسانی می شوند.
جزء قاسمی،  ادامه داد: در فاز دوم این پروژه 8 کیلومتر خط انتقال با اعتبار 800 میلیارد ریال، یک باب مخزن 15 هزار متر مکعبی ذخیره آب با اعتبار 800 میلیارد ریال و یک باب استگاه پمپاژ با ظرفیت 50 لیتر بر ثانیه و اعتبار 400 میلیارد ریال احداث می شود.
وی، در پایان اضافه کرد: در حال حاضر فاز دوم طرح تامین آب مساکن اقدام ملی در شرق زنجان(زنگان شهر) با انتخاب پیمانکار، اجرای عملیات احداث 3 کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن ذخیره آب آغاز شده است.