پرسپولیس – هوادار ، بدون هوادار

دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه بین دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران برگزار خواهد شد.

پرسپولیس – هوادار ، بدون هوادار

 دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساعت 18:30 پنجشنبه بین دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران برگزار خواهد شد.
دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز عصر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس تهران بین دو تیم هوادار و پرسپولیس برگزار خواهد شد.
مسابقه ای که اگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شد حداقل بیش از 60 هزار تماشاگر داشت اما در این دیدار هوادار میزبان است و می‌خواهد از امتیاز میزبانی اش به طور کامل استفاده کند و به همین دلیل حضور تماشاگران در این بازی ممنوع است.
این سومین مسابقه دو تیم در این فصل است در دو بازی لیگ برتر یکبار پرسپولیس 3 بر یک برنده شد و در بازی برگشت یک بر صفر هوادار تیم پرسپولیس را شکست داد و همان باخت باعث فشار روانی زیادی روی گل محمدی و بازیکنان سرخپوش در لیگ شد. هوادار لیگ برتر را با 4 مساوی پیاپی و با 33 امتیاز و ایستادن در رده دهم جدول تمام کرد اما پرسپولیس در سال جدید باختی نداشت و با 7 برد به قهرمانی رسید و اکنون به دنبال رسیدن به فینال و صید دومین جام قهرمانی فصل است.
هوادار سرسخت ترین حریف پرسپولیس خواهد بود هم از نظر اینکه بازیکنان سابق استقلال را در اختیار دارد و هم ساکت الهامی یک مربی صددرصد استقلالی است که چند مرتبه ای هم جز گزینه  های سرمربیگری استقلال مطرح شده بود. از سویی دیگر الهامی در سه سال اخیر در دو جام حذفی تیم های تراکتور تبریز و نساجی مازندران را قهرمان کرده است.
پرسپولیس روی کاغذ در همه زمینه ها از هوادار بهتر است و فقط سکوهای خالی و سکوت آزار دهنده ورزشگاه می تواند انگیزه بازیکنان پرسپولیس را کم کند. از سویی دیگر 8 بازیکن این تیم تک اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد حضور در فینال که شاید دیدار با استقلال باشد را از دست خواهند داد. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک،سینا اسدبیگی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر و دانیال اسماعیلی‌فر تک اخطاره های پرسپولیس هستند. خود یحیی گل محمدی هم یک کارت زرد دارد و اگر داور این مرتبه به او اخطار بدهد شاید دربی احتمالی در فینال را از دست بدهد.