خوب بازی نکردیم ، راضی نیستم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال :

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها گفت: در مجموع در لیگ ملت‌های امسال خیلی خوب بازی نکردیم، واقعیت است و معتقدم که در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم، ولی از آن استفاده نکردیم.

خوب بازی نکردیم ، راضی نیستم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در ارزیابی عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها گفت: در مجموع در لیگ ملت‌های امسال خیلی خوب بازی نکردیم، واقعیت است و معتقدم که در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم، ولی از آن استفاده نکردیم. ما برابر تیم‌هایی همانند لهستان که 2 بر صفر جلو بودیم و شانس برد داشتیم، در واقع از شرایط موجود استفاده بهینه نکردیم، البته شکست لهستان کار آسانی نیست. از سوی دیگر برابر اسلوونی و ژاپن بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. واقعیت انکار ناپذیر است.
وی با بیان این‌که نخستین بازی هفته دوم لیگ ملت‌ها برابر آلمان را خیلی خوب شروع کردیم، گفت: امیدوار بودیم این روند ادامه پیدا کند اما به تیم ایتالیایی خوردیم که فوق العاده بود و با ترکیب کامل قهرمانی جهان به روتردام آمده بود. در ست سوم بازی هم خیلی جلو بودیم و شانس بردن داشتیم که حضور سوپراستارهای تیم ایتالیا به این تیم کمک کرد که نتوانیم ست را به پایان برسانیم. در ادامه هم همان اتفاق برابر آمریکا افتاد.
سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: این موضوع به این مفهوم نیست که متوجه ضعف‌ها نیستیم، مفهومش این است که تیم ایران در حال حاضر به آمادگی لازم نرسیده است. ظرفیت های خودمان را خیلی خوب می‌شناسیم و رقبا را هم خوب می‌شناسیم، می‌دانیم که چه کاری باید انجام دهیم، اما گاهی یک سری اتفاقات رقم نمی‌خورد. همان‌طور که می‌دانید، تیم لهستان با آن پیشینه و قدرت مقابل آمریکا 3 بر صفر با فاصله زیاد شکست خورد که مفهومش این است که آمریکا تیم بسیار پرقدرتی است. تیم‌ها رشد چشمگیری داشتند. اسلوونی در این مسابقات فوق العاده عمل کرده و تیم ژاپن استثنایی است، شاید به روزهای بسیار خوبش رسیده است.
وی تصریح کرد: تیم ایران برابر ایتالیا و آمریکا نتیجه را واگذار کرد. در مجموع من هم از عملکرد تیم راضی نیستم. توقع کادر فنی این بود که از دو هفته اول و دوم، چهار پیروزی به دست آوریم. در واقع در برنامه ذهنی خود برای هر هفته دو پیروزی در نظر گرفته بودیم ولی این موضوع اتفاق نیفتاد. باید بیشتر کار و تلاش کنیم و این موضوع به تیم ایران کمک می‌کند. در حال حاضر واقعا از عملکرد خودمان راضی نیستیم اما بهتر و بهتر خواهد
 شد.