تلاش برای کاهش هزینه درمانی بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی این سازمان برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.

تلاش برای کاهش هزینه درمانی بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی این سازمان برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی اظهارکرد: سازمان تامین اجتماعی، سازمان خدمت محور مردمی در دولت سیزدهم است که ۴۶ میلیون نفر را تحت پوشش خود برای رشد و پیشرفت و ارتقای کشور قرار داده است. درجمهوری اسلامی نیز برای تحقق حکمرانی تامین اجتماعی عدالت محور، حمایت از افراد و خانواده آن‌ها در دوران ناتوانی، بیماری، بازنشستگی و از کارافتادگی برای یک زندگی شرافتمندانه در بخش‌های مختلف قانون اساسی به ویژه اصل ۲۹ قانون اساسی مورد توجه واقع شده است.
وی افزود: ما نیز در نظام رفاه و تامین اجتماعی موظف هستیم که با ارائه خدمات متنوع در عرصه نظام بیمه‌ای تامین اجتماعی تضمین‌کننده این مهم برای ایجاد رضایت و رفاه و آسایش برای مردم در همه بخش‌های مرتبط با خودمان باشیم. به رغم برخی مشکلات و موانع و همچنین دشمنی دشمنان پیشرفت و رشد این کشور و آن‌هایی که موانع برای ارتقای رفاه داشتند، امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا و تلاش خادمان مردم در حوزه رفاه و تامین اجتماعی حدود ۷۳ درصد جامعه
۸۵ میلیونی تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند و این درحالیست که قبل از انقلاب فقط ۲۰ درصد از جامعه ۳۵ میلیونی از مواهب بیمه‌های اجتماعی بهره‌منده بودند و این دستاورد یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با تاکیدی که در سیاست‌های ابلاغی تامین اجتماعی در سال گذشته توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و همانطور برنامه تحولی و تاکیدی که رئیس جمهور محترم برای ما داشتند برنامه ما تلاش برای پوشش فراگیر آحاد جامعه و عمق بخشی به این خدمات برای تمام بیمه‌شدگان است. از آغاز دولت مردمی سیزدهم حدود دو میلیون نفر دیگر نیز تحت پوشش بیمه اجتماعی در این سازمان قرار گرفتند و از این حمایت‌های بیمه‌ای برخوردار شده‌اند که این تعداد حدودا معادل تعداد ورودی شش سال گذشته دولت قبلی است.